تسنیم نوشت :

مانی رهنما با حضور در جشنواره رمضانی شهر خدا در سخنانی با ابراز تاسف از حضور خوانندگانی که صدای زنانه دارند، گفت: متاسفانه دولت رسالت خود را در هنر موسیقی به خوبی به جا نیاورده است چرا که باید برنامه ریزی‌های هدفمندتری پیش رو داشته باشند. به عنوان مثال بارها شاهد بوده ایم خوانندگانی با صداهای زنانه مجوز گرفته اند در صورتی که چنین چیزی اصلا درست نیست.

وی ادامه داد: امشب از مردم انرژی خوبی گرفتم و از دیدن این شور و انرژی آنها لذت بردم.امیدوارم همیشه مردمم را شاد و سرزنده ببینم.

رهنما درباره اقداماتی که متولیان فرهنگی در حوزه موسیقی انجام داده اند توضیح داد: متاسفانه دولت رسالت خود را در هنر موسیقی به خوبی به جا نیاورده است چرا که باید برنامه ریزی های هدفمندتری پیش رو داشته باشند. متاسفانه بارها شاهد بودیم که آثاری که از استانداردهای لازم برخوردار نبودند مجوز گرفته اند. به نظر من نباید به هر اثری مجوز نشر داد چرا که ذهن مخاطب را نسبت به موسیقی آشفته می کند. متاسفانه بارها شاهد بوده ایم خوانندگانی با صداهای زنانه مجوز گرفته اند در صورتی که چنین چیزی اصلا درست نیست.

وی افزود: اگر مسئولان لازم می دانند خواندن را برای بانوان آزاد کنند و اگر خیر چه لزومی دارد خوانندگانی رشد کنند که با صدای زنانه می خوانند. در یکی دو دهه اخیر شاهد گرایش چشمگیر مردم به سمت موسیقی بوده ایم ودر حال حاضر موسیقی هنرجویان بسیار زیادی دارد. این استقبال شناخت و آگاهی مردم را نسبت به موسیقی بیشتر کرده است. بنابراین کار کردن برای این دسته از افراد دشوارتر است.

به گفته این خواننده پاپ، مخاطب امروز ما نسلی است که دیگر هر چیزی را نمی پذیرد و آگاهی اش بیشتر شده است. در شرایطی که امکان استفاده از کلیپ و یا شبکه های ماهواره ای برای خواننده وجود ندارد تنها رسانه ملی است که می تواند به رشد خواننده کمک کند. اما متاسفانه تلویزیون هم آنطور که از آن انتظار می رود موفق نبوده است. این رسانه می تواند بسیار شکیل تر عمل کند.
مانی رهنما درپایان درباره حس و حال خود در ماه مبارک رمضان گفت: خیلی زیباست که در این ماه کمتر شاهد گناه کردن هستیم. انسان ها در این ماه مهربان ترند و حس می کنم این تاثیرات از نیرویی فرازمینی و فراانسانی است که فضای حاکم در هرنقطه ای را تحت الشعاع قرار می دهد. به نظر من حتی آن هایی که به دلیل بیماری و هر دلیل دیگری روزه نمی گیرند هم از محاسن ماه رمضان بهره مند می شوند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    39 55
    دمش گرم خواننده محبوبم هست باهاش کاملا موافقم مانی به همراه نیما مسیحا و حامی سه تفنگدار موسیقی ایران هستند که هر سه به جایگاه واقعی شون تو موسیقی ما نرسیدند.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      4 0
      خواننده با صدای زنانه نیاز به خواننده زن را بر طرف میکنه خخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      29 11
      این سه نفری رو که اسم بردی زمانی خواننده های خوبی بودن که مرحوم بابک بیات براشون آهنگ سازی می کرد بعد از اون مرحوم کار خوبی ارائه ندادن
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    8 0
    مثل مرتضی پاشایی با صدای ظریف و زنانه اش...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    10 7
    ایرج بسطامی شانس آورد که مرد و تو اجازه خوانندگی رو ازش ساقط نکردی هر کسی یه جور صدایی داره چون مثل تو صداش آب حوضی نیست نباید اجازه فعالیت داشته باشه ؟
  • بی نام US ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    10 17
    اره فقط مجبوریم صدای این رو بشنویم ، ای خدا پس نسل خوانندگان واقعی و خوش صدا چرا منقرض شده
  • پرواز A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    1 0
    مانی همیشه ماندگار است درود برتو شیر مادر حلالت