ایسنا نوشت:

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی هستیم، اظهار کرد: ناجا خط مقدم تامین آسایش عمومی مردم است.

سرلشگر فیروزآبادی در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک به سردار اشتری گفت: برای سردار اشتری، آرزوی توفیق دارم و به سردار احمدی‌مقدم نیز تبریک می‌گویم.

او با بیان اینکه 7 عنصر برجسته در خدمات سردار احمدی‌مقدم وجود داشته که رهبری نیز در حکم خود به سردار اشتری بر تداوم آن تاکید کردند، گفت: به معاونان ستاد کل نیز ابلاغ کردم که ما باید در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی باشیم، چراکه همچنان نیروی انتظامی را یکی از ارکان نیروهای مسلح و خط مقدم تامین آسایش عمومی مردم می‌دانیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همانطور که نظر مقام معظم رهبری ان‌شاءالله از شایستگی‌های سردار احمدی‌مقدم در ستاد کل و نیروهای مسلح بهره‌مند خواهیم شد، گفت: رهبری فرموده‌اند که نیروی انتظامی هم باید مظهر اقتدار و هم مظهر مهربانی و رأفت باشد.

سرلشگر فیروزآبادی با بیان اینکه نباید به خاطر سرزنش برخی گروه‌های مختلف از عدالت بازماند، گفت: نیروی انتظامی مامور برقراری نظم مطلوب در جمهوری اسلامی است و باید چهار مساله ویژه یعنی نظام ارزشی امنیت‌ساز، نظم و امنیتی که موجب کامیابی زندگی مردم شود، مدنیت و تفاهم اجتماعی و عقلانیت، تحمل و صبوری را در دستور کار خود قرار دهد.

او با بیان اینکه همانطور که بدن آدمی به سلامتی نیاز دارد، جامعه نیز نیازمند امنیت است، گفت: مقام معظم رهبری گام‌هایی را برای دستیابی به نظم انتظامی تبیین کرده‌اند که می‌توانیم به تدبیر، تربیت و آموزش، تعلیم مردم، ترویج انتظامی در جامعه، تعالی انتظامی، اقتدار در عمل،‌ نگاه علمی و... اشاره کنیم که این گام‌ها بسیار زیبا و هدایت‌کننده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه ما حتی یک لحظه نیز با آمریکا کنار نخواهیم آمد، گفت: بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکایی‌ها، به خاطر نیرنگ‌بازی آنهاست.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404454

برچسب‌ها