برنامه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه گردشگری ورزشی در کردستان

وزیر ورزش و جوانان از لزوم توجه به حوزه گردشگری ورزشی در استان های مرزی خبر داد و گفت: کردستان به دلیل برخورداری از ظرفیت های طبیعی مورد توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از آکادمی فوتبال دکتر بیژن ذوالفقارنسب در سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین استفاده از ظرفیت های طبیعی و خدادادی کردستان را برای برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی حائز اهمیت دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان آماده حمایت از توسعه گردشگری ورزشی در کردستان است.
وی افزود: گردشگری از زمینه های با استعداد برای توسعه کردستان است و لازم است برای میزبانی ورزشکاران نیز برنامه هایی در حوزه گردشگری اتخاذ گردد.
سلطانی فر تکمیل زیرساخت ها و برگزاری مسابقات و اردوها را نقطه آغاز توسعه گردشگری ورزشی در استان عنوان کرد.
وی در خصوص ورزشگاه شش هزار نفری سنندج نیز گفت: این پروژه با توجه به نیاز استان در خصوص برگزاری تمرین ها و مسابقات نیازمند تمرکز و توجه بیشتری است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: تخصیص اعتبارات در این زمینه مهم است و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با استاندار، بخشی از هزینه ها توسط وزارت خانه تامین می شود.
سلطانی فر پایان سال 97 را زمان اتمام پروژه سالن شش هزار نفری سنندج عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم نیازمند اهتمام مدیران استانی و نیز تخصیص کامل اعتبارات است.
وی گفت: بعد از برجام جامعه بین الملل رویکرد مثبتی نسبت به حضور در کشور دارد و هم اینک چندین درخواست برای برپایی اردو و مسابقات در داخل کشور در حال بررسی است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =