بازی با تیم‌های مهم دنیا یا پول صعود؟ مسئله این است!

آخرین دیدار ایران در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه شهریورماه خواهد بود و پس از ‌آن اردوهای آمادگی تیم ملی برای حضور قدرتمند در دور نهایی جام جهانی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه، خواست عمومی بر حضوری موثر و در شان فوتبال ایران در دور نهایی است. به همین علت جلسات متعددی ظرف روزهای گذشته بین وزیر و مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان و مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شد و حمایت کامل دولت و وزارتخانه از برنامه های فدراسیون برای تقویت بیشتر تیم ملی و دیدار با تیم های فوتبال مطرح جهان اعلام شده است.

بنا بر این گزارش آخرین دیدار ایران در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه در گروه اول قاره آسیا روز ۱۴ شهریورماه در استادیوم آزادی تهران خواهد بود و متعاقب آن برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضوری قدرتمند در دور نهایی جام جهانی آغاز می شود.

بنا به گزارش کارلوس کی روش، آماده سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی حداقل 20 میلیارد تومان هزینه به همراه خواهد داشت و همچنین بازی با تیم های بزرگ نظیر ایتالیا و اسپانیا نزدیک به 2 میلیون دلار خرج روی دست فدراسیون خواهد گذاشت. حالا این سوال پیش می آید که هزینه برای بازی های دوستانه بزرگ واجب است یا هزینه برای کمپ های تیم ملی؟


256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =