شرکت هواپیمایی قطر، دو هفته پیش و در جریان نمایشگاه هوایی پاریس، توسط موسسه اسکای‌ترکس که یکی معتبرترین مراجع اعطای جوایز صنعت هواپیمایی جهان است، برای چهارمین بار به عنوان "بهترین خط هوایی دنیا" برگزیده شد.



به همین مناسبات این شرکت موفقیتش را با همراهان و مسافرانش جشن می‌گیرد و برای قدردانی از ایشان، از کمپینی جهانی رونمایی ‌می‌کند با عنوان" سفر با بهترین خط هوایی دنیا". هواپیمایی قطر که علاوه بر نشان بهترین خط هوایی سال، به عنوان دارنده بهترین کلاس تجاری و بهترین لانژ داخل پروازِ کلاس درجه یک در دنیا و بهترین خط هوایی خاورمیانه هم برگزیده شده، امکانی فراهم کرده است که در آن تمامی مسافران می‌توانند برای سفر به سراسر شبکه پروازی گسترده‌ این شرکت، تا 40% بهای کمتری بپردازند.

به ترتیبی که در این برنامه مشخص شده است، مسافران می‌توانند تا 28 تیرماه برای پروازهایی که تا 19 آذرماه سال جاری انجام خواهند داد، از %40 تخفیف در کلاس اقتصادی بهره‌مند شوند و برای پرواز با کلاس تجاری هم تا سقف 40% بهای کمتری بپردازند. همچنین در این بازه زمانی مسافران می‌توانند برای رزرو بلیط‌های کلاس تجاری خود از تهران به مقصد پاریس با حداقل بهای 3,620,000 تومان، به مقصد گوانگژو با حداقل بهای 7,838,000 تومان و از شیراز به مقصد بارسلون به حداقل بهای 4,100,000 تومان و از مشهد به مقصد لندن با حداقل بهای 4,739,000 تومان، اقدام کنند.

مدیر ارشد بازرگانی هواپیمایی قطر، آقای اِهاب امین در مورد این کمپین به خبرنگاران گفت: "ماه گذشته برای شرکت هواپیمایی قطر بسیار موفقیت آمیز بوده است. علاوه بر کسب عنوان بهترین خط هوایی سال در مراسم انتخاب بهترین‌های صنعت هوایی جهان در سال 2017، این افتخار هم نصیب‌مان شد تا به عنوان بهترین خط هوایی خاور میانه و دارنده‌ بهترین کلاس تجاری و بهترین به عنوان دارنده بهترین کلاس تجاری و بهترین لانژ داخل پروازِ کلاس درجه یک در دنیا هم برگزیده شویم. و امروز مایه افتخار و خرسندی است که این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را در کنار مسافرانمان از سراسر جهان جشن بگیریم و قدردانشان باشیم. امیدواریم این همراهی، فرصتی فراهم آورد تا خدمات منحصربه‌فرد ما را در سفر به بیش از 150 مقصد در سراسر دنیا تجربه کنند."

شرکت هواپیمایی قطر، گام‌های بزرگی در سال‌های اخیر برداشته است تا جایگاه خود را در صف اول صنعت سفرهای هوایی حفظ کند. مبین این امر، رونمایی‌ اخیر این شرکت از تازه‌ترین محصول انحصاری و ثبت شده‌اش برای کلاس تجاری است که برای نخستین بار به این صنعت معرفی شده و از آن به عنوان نقطه عطفی در خدمات پروازی یاد می‌شود. امکانات نوآورانه این کلاس تجاری که QSuite نامیده می‌شود، دستاورد‌ هواپیمایی قطر از تلاش‌هایش برای ارائه تجربه‌ای متفاوت از سفر است که با استانداردهای نوآورانه و جدیدی طراحی شده و عرصه رقابت در این صنعت را تغییر داده است؛ سوییتی با قابلیت تغییر شکل صندلی‌ها که به دو، سه یا چهار مسافر اجازه می‌دهد تا یک فضای شخصی‌سازی شده و خصوصی برای خود داشته باشند.

انتظار می‌رود شرکت هواپیمایی قطر با شبکه پروازی گسترده و در حال توسعه‌اش، و 199 هواپیمای جوان و به روزی که در ناوگان پروازی خود دارد، در سال 2017 شهرها و کشورهای بیشتری را به 150 مقصد پروازی فعلی خود بیافزاید. این برنامه شامل نیس فرانسه، دوبلین در ایرلند، چیانگ مای در تایلند، اسکوپیه در مقدونیه و بسیار مقاصد دیگر خواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688097