رای دادن تجمیعی در انتخابات روز جمعه نظام پزشکی تخلف است

ایسنا نوشت: دبیر هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی تهران تاکید کرد: رأی دادن در مراکز درمانی غیرخصوصی یا نهادهای دولتی غیر عمومی و همچنین به صورت تجمیعی در انتخابات نظام پزشکی تخلف است.

دکتر حمید عزیزی درباره فراهم شدن امکان رأی گیری الکترونیکی در این دوره از انتخابات نظام پزشکی، گفت: در کنار این فرصت ممکن است برخی مراکز درمانی غیرخصوصی مانند بیمارستانهای دولتی وابسته به ارگانهای مختلف یا نهادهای عمومی غیردولتی که تعداد زیادی پزشک دارند فراخوان دهند و پزشکان را برای رأی دادن به مرکز درمانی خود بخوانند و در آرای آنها مداخله کنند. ما باید مانع این موضوع شویم؛ چون مطابق آیین نامه اجرایی انتخابات استفاده از امکانات عمومی و دولتی ممنوع است.

وی ادامه داد: از همکاران پزشک خواهش می‌کنیم رمزی که قرار است برای رأی دادن الکترونیکی از آن استفاده کنند در اختیار دیگران قرار ندهند و دیگران با جمع آوری اطلاعات همکاران و تغییر شماره تلفن آنها به صورت تجمیعی رأی ندهند.

دبیر هیئت نظارت برانتخابات نظام پزشکی تهران گفت: اگر تعداد زیادی رأی الکترونیکی به صورت نامتعارف از یک محل ثبت شود نشان دهنده تجمیع غیر متعارف آراء است و هیئت نظارت با شناسایی آی پی آن سیستم کامپیوتر، اقدامات لازم را اتخاذ می کند که حتی ممکن است ابطال آراء باشد. به همین دلیل به صورت انفرادی در منزل و محل کار خود رأی بدهند.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =