خانه ملت نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است، هیچ کدام از دیگر کشور‌های مذاکره کننده هسته‌ای با ایران، پیشنهادِ مذاکره مجدد آمریکا را به هیچ وجه قبول ندارند.

علاءالدین بروجردی در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اینکه برجام یک توافق دوجانبه نیست که بتوان از آن خروج کرد یا درباره آن مذاکره مجدد انجام داد، اظهار داشت: این حرف کاملا منطقی است، زیرا وقتی پس از ماه‌ها مذاکره سندی به امضای همه طرف‌های مذاکره کننده می‌رسد و شورای امنیت سازمان ملل نیز در این زمینه ضمن صدور قطعنامه‌ای آن را تایید می‌کند، هیچ مفهومی ندارد که در این زمینه دوباره مذاکره‌ای صورت پذیرد.

وی با اشاره به سخنان ترامپ مبنی بر مذاکره پیرامون برجام، افزود: این موضوع از جمله جر زنی‌های آمریکا است که می‌توان آن را حرکتی غیرمنطقی خواند.

بروجردی تصریح کرد: به هیچ وجه جمهوری اسلامی ایران زیر بار چنین پیشنهاد غیر منطقی نخواهد رفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هیچ کدام از طرف های دیگر مذاکره کننده این پیشنهاد آمریکا را به هیچ وجه قبول ندارند، تصریح کرد: آمریکا در این مقوله در انزوا قرار گرفته است.

بروجردی با اشاره به مذاکرات اخیر آقای عراقچی با 6 کشور، گفت: در این مذاکرات عملا آمریکا منزوی و محکوم بود به اینکه باید به برجام به طور کامل عمل کند.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =