از اعتراض به قلیان‌کشی شهردار آینده تهران تا جواب رد تلگرام به درخواست ایران/ پربازدیدهای اول مرداد

در اول مرداد، پربازدیدترین اخبار درباره اعتراض یک عضو شورای چهارم تهران به قلیان کشیدن شهردار آینده پایتخت اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به پیشنهاد روحانی به ناطق‌نوری اختصاص داشت. پس از آن، اظهارنظرهای صریح میرسلیم درباره قالیباف و رئیسی بازدید زیادی داشت و نقل قولی از باهنر که گفت: می‌ترسم در انتخابات ۱۴۰۰ یک «حراف» رأی بیاورد، هم پر بازدید شد.

در سرویس اقتصادی خبر اصلی این بود که گرمای شدید در راه است. همچنین مظنه خودرو تویوتا در بازار مورد توجه مردم بود و مردم هم نظر دادند برای کاهش مصرف بی‌رویه بنزین چه باید کرد؟

در سرویس فرهنگ و هنر عنوان شد بازیگر «تنها در خانه»‌ درگذشت. همچنین سؤال بزرگی که مهران مدیری مسکوت می‌گذارد هم بازدید زیادی دارد و پس از آن هم روایت بازیگر «شهرزاد» از ۵ دقیقه حیاتی که جانش را نجات داد پربازدید بود.

در سرویس جامعه، خداحافظی تلخ تهران با پل گیشا در نیمه دوم سال بازدید زیادی داشت. پس از آن، انتقاد یک عضو فعلی شورای شهر تهران به یکی از گزینه‌های شهرداری آینده هم پربازدید بود که گفت: چرا قلیان می‌کشد؟ در این سرویس خبر پربازدید دیگری عنوان کرد مجازات شدید برای سوء استفاده از عنوان "پروفسور" وضع شده و جاعلان علمی مراقب خود باشند.

در سرویس بین الملل اظهارنظری از سلیمانی پربازدید بود که گفت: عقب‌نشینی آمریکا، یعنی تسلیم کردن سوریه به روسیه. همچنین خبر حمله موشکی یمن به پالایشگاه نفتی عربستان سعودی بازدید زیادی داشت و همچنین در خبر پربازدیدی عنوان شد مصر، سوئد و فرانسه نشست اضطراری شورای امنیت را خواستار شدند.

در سرویس فناوری اطلاعات هم اعلام کردند تلگرام هرگز سرور خود را به ایران نخواهد آورد.

در سرویس طنز هم مردم از تماشای کاریکاتور جدید قالیباف لذت بردند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =