افتتاح شرکت سواری رانی نوین سفر بی همتا

با حضور مسولین ذیربط ، شرکت سواری رانی نوین سفر بی همتا در پایانه مسافربری شهرستان قائمشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،، عیسی خادمی رییس اداره حمل و نقل مسافر این اداره کل در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های همه دست اندرکاران حوزه حمل و نقل جاده ای عنوان نمود : امروزه بیش از 90 درصد جابجایی کالا و مسافر از طریق حمل و نقل جاده ای صورت گرفته که این امر نشان از اهمیت بالای این حوزه می باشد.

وی در ادامه به ساماندهی و هوشمند سازی شبکه های حمل و نقل جاده ای اشاره و اظهار داشت : با توجه به استقبال مردم از حمل و نقل عمومی در مسیرهای بین شهری می بایست مراکز و پایانه ها و همچنین شرکت های حمل و نقل مسافرو وسیله نقلیه ساماندهی،نوسازی و به روز شوند.
خادمی در ادامه تصریح کرد: این حق طبیعی یک شهروند و یا مسافر بوده که با امنیت و آسایش سفر نماید که این امر با ساماندهی رانندگان و شرکت های سواری رانی محقق می گردد.
رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این مراسم خاطر نشان ساخت : این اداره کل مصصم است به جهت بالا بردن سطح خدمات در این حرفه و ایجاد روشی جدید برای همکاری بهتر و جدی تر رانندگان با واگذاری شرکت به رانندگان و ایجاد فضای مسئولیت پذیری و اعتماد به آنان باعث رشد و پیشرفت خدمات این حرفه گردد.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، کارشناسان این اداره کل در حوزه حمل و نقل مسافر ، مسئول پایانه مسافربری شهرستان قائمشهر ، رییس انجمن سواری رانی قائمشهر ،جویبار ،سوادکوه و سیمرغ و تنی چند از مسولین محلی و شهرستانی حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =