۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از فک رهن اسناد تفکیکی شهرک سنگ الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام به فک رهن اسناد تفكيكي شهرك سنگ الیگودرز نمودیم.


وی گفت: با پی گیریهای به عمل آمده سند تفكيكي قطعات موجود در شهرك سنگ الیگودرز واقع در آن شهرستان که قبلا به علت مشاعی بودن اراضی و با دریافت تسهیلات در سنوات قبل توسط چند واحد کلیه قطعات آن شهرک در ترهین بانکهای عامل قرار گرفته اند با همكاري اداره كل ثبت و اسناد واملاک استان و شهرستان الیگودرز نسبت به فک رهن اقدام گردید.


رازانی تاكيد كرد: با توجه به ضرورت اخذ سند املاك صنعتي و واحدهاي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي، اين شركت تحقق اين مهم را در اولويت كاري خود قرار داده و در این راستا جلسات متعددی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات تابعه برگزار و زمینه رفع مشکل اسناد غیر ترهینی متقاضیان مربوطه در کلیه شهرکها و نواحی صنعتی فراهم گردید.


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: شهرک سنگ الیگودرز در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار با امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، راه دسترسی و همچنین 25 واحد صنعتی مسقر که 23 واحد آن بهره بردار فعال می باشد با اشتغال حدود 323 نفر در حال فعالیت است.


‎بختیار رازانی با اشاره به اینکه شهرک سنگ الیگودرز از جمله هفت شهرک و ناحیه صنعتی می باشد که به شرکت خدماتی واگذار شده است، گفت: با احداث شهرک صنعتی سنگ الیگودرز صنعتگران و تولید کنندگان سنگ در این شهرک تجمیع یافته و به عنوان یک شهرک تخصصی تولید سنگ شناخته شده است.


وی اضافه کرد: به سبب نياز ضروري واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك ها به اخذ تسهيلات بانكي با همكاري بانک های عامل و دفتر خانه های مربوطه مشکل ترهین مرتفع گردیده و اسناد تفكيكي شهرك به تعداد 48 قطعه آماده جهت انتقال و صاحبان اين صنايع مي توانند از املاك صنعتي جهت ضمانت نامه و سایر وثایق بانکی استفاده كنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =