۱ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

نمایش «الف وارد می‌شود» به نویسندگی آرمان طیران و کارگردانی برکه فروتن در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «الف وارد می‌شود» اثری از کمپانی هنری زابتیک، نوشته آرمان طیران و به کارگردانی برکه فروتن که مرداد ماه در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفت، از 29 شهریور در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

در یادداشت آرمان طیران نویسنده این نمایش آمده است: «گفته‌اند: هنرمند هر کجا رود قدر بیند و بر صدر نشیند؛ پس امکان دارد که قدر و صدر را ببینیم؟ بی‌شک. اما آن‌چه پیرامون ما، البته تا امروز، واقعیت برایمان در نظر گرفته است، واژگونی قدر و صدر برای بسیار کسانی است که به شهادت تاریخ، هنرمند بوده و هستند. این نمایشنامه به زندگی کسانی اشاره دارد که روزگاری نه چندان دور، رونق و اعتبار هنر تئاتر و سینمای سرزمین‌مان بوده‌اند و امروز به هر دلیلی فراموش شده‌اند.»

«الف وارد می‌شود» با ادای احترام به «قوهای وحشی» نوشته عنایت‌الله هوشمند، می‌کوشد برخلاف روال عادت فراموشی، از اشخاصی یاد کند که هنوز زنده‌اند و ما آن‌ها را به یاد نداریم.

مختار سائقی، حسن اسدی، صفورا کاظم‌پور، مینو نوبهاری و پدرام خیرابی در نمایش «الف وارد می‌شود» نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از؛ علیرضا قلی‌پور (تهیه‌کننده)، حامد زحمتکش (مشاور کارگردان)، فرشاد حسن‌پور (مجری طرح)، سامان سعیدی (مدیر صحنه)، آرین کشیش‌زاده (طراح صحنه)، مونا گلپایگانی (طراح لباس)، محمد صادقی و مجتبی گیویان (طراح نور)، سیدمحمدباقر قوام (طراح پوستر و بروشور)، پارسا شاه‌مردی (آهنگساز و تنظیم‌کننده)، حامد زحمتکش (طراح حرکات)، حدیث دکایتی، غزاله یزدان‌پرست و حمید مهدیان (تولید و تدوین تیزر)، حدیث دکایتی و غزاله یزدان‌پرست (عکاس)، زابتیک (تبلیغات)، شهاب صادق‌نوری (گیتار و کاخن)، مهربد مرادخانی (تار و سه‌تار)، پارسا شاه‌مرادی (ویلن)، صفر محسنی‌فرد و اصغر خسروآبادی (ساخت و اجرای دکور).

نمایش «الف وارد می‌شود» از 29 شهریور ساعت 19 با مدت زمان یک ساعت و 10 دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

 

58242

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =