دو گیمر ایرانی امسال با حمایت ایرانسل در مسابقات جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اين مسابقات به صورت سالانه در کشور فرانسه برگزار مي‌شود و امسال دو گيمر ايراني در رشته‌هاي فيفا و کلش رويال براي کسب جايزه ??هزار يورويي با حريفان خود رقابت کردند.

«ابوالفضل حسن‌نژاد» در رشته کلش رويال و «نويد برهاني» در رشته فيفا، دو نماينده ايران بودند که نويد برهاني سابقه قهرماني اين مسابقات را نيز در کارنامه خود دارد. آنها در سومين دوره ليگ بازي‌هاي رايانه‌اي ايران که شهريور 95 با حمايت ايرانسل برگزار شد به مقام قهرماني دست يافته بودند. اين مسابقات با حضور نزديک به ???? گيمر و در پنج رشته مختلف برگزار شده بود.

مسابقات جام جهاني بازي‌هاي رايانه‌اي يکي از مسابقات شناخته‌شده جهاني است که از سال 2003 به صورت سالانه برگزار مي‌شود. در رده‌بندي اين مسابقات، کشور فرانسه با کسب ??مدال طلا در رتبه نخست ايستاده و ايران نيز با کسب يک مدال طلا در رده بيستم جهان و بالاتر از کشورهايي چون انگلستان و ايتاليا جاي گرفته است.

مسابقات امسال از تاريخ ?? آبان به مدت ? روز در چهار رشته فيفا، کلش رويال، کانتر استرايک و کوايک برگزار شد و ايرانسل به‌عنوان بزرگ‌ترين اپراتور ديتاي ايران و حامي سومين ليگ بازي‌هاي رايانه‌اي، از دو نماينده ايراني براي اعزام به فرانسه حمايت کرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726700

برچسب‌ها