رونمایی از داروی ضد سرطان نئوفور با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر بهداشت در کرج

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: امروز کشورهای پیشرفته جهان در جهت تبدیل علم و فناوری به ثروت حرکت می کنند و موفقیت هایی کسب کرده اند که ایران نیز باید از دنیا عقب نماند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سورنا ستاری روز شنبه در آیین رونمایی از داروی ضد سرطان نئوفور که در شرکت سیناژن و با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز برگزار شد، افزود: چنین ظرفیت هایی باید مورد حمایت قرار گرفته و آموزش های کاربردی در جهت تبدیل آموزش به ثروت و اقتصاد ارائه شده و این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت:تربیت مهندس و فناور در حوزه بیوتکنولوژی را باید از دانشگاه ها انتظار داشته باشیم چراکه ضرورت دارد دانش طراحی را فراگرفته و اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب در ایران با رشد 40 برابری دانشجویان مواجه بودیم، افزود: با حمایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اکنون در حوزه بیوتکنولوژی شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم ولی این مقدار کافی نیست.
ستاری افزود: قدرت دانش فنی در این واحد تولیدی دارویی بسیار حائز اهمیت بوده و با اتکا به این امر در منطقه و حوزه بیوتکنولوژی پیشتاز است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =