سرپرست اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون قریب به ۳۰۰۰ نفر کادر پرستاری اعم از پرستار ، کاردان و کارشناس اتاق عمل، بیهوشی و بهیار در بیمارستانها ومراکز بهداشتی ودرمانی دربخش دولتی وخصوصی به امر مهم مراقبت مشغولند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، سید جلیل حسینی افزود: از جمله وظایف خطير اين گروه از عزيزان ارائه خدمات باليني،آموزشي، هماهنگي، پژوهشي وتوانبخشي به مددجويان مي باشدکه تحت لواي منشور اخلاق پرستاري ارائه مي گردد.
وی تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۵۰ نفر پرستار و بهیار هستند که در بيمارستان هاي دانشگاه علوم پزشکي استان و بيمارستان تامين اجتماعي فرخشهر مشغول به خدمت هستند.
حسینی در ادامه به نامگذاری پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت شيرزن صحراي کربلا، زينب کبري (س) به نام روز پرستار از سال هاي گذشته اشاره داشت و افزود: با توجه به زحمات و وظايف خطير پرستاران بايد قدردان اين عزيزان بود و به پرستار و حرفه مقدسّش احترام گذاشت.
سرپرست اداره پرستاری این دانشگاه در ادامه به این فرمایش از مقام معظم رهبری؛ «به نظر من، همه مردم ما و همه کساني که به سرنوشت بيماران و به سلامت کشور اهميت مي دهند، بايستي به قشر پرستار توجه و محبت و اهميت نشان بدهند؛ چه مسئولان، چه آحاد مردم» اشاره داشت.
حسینی، ضمن تبریک این روز بزرگ خدمت همه همکاران گرامی، از درگاه خداوند متعال، براي پرستاران عزيز سرافرازي وسربلندي مسئلت نمود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =