العالم نوشت:

حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي حمله تروريستی به نمازگراران مسجد امام علي (ع) در شهرك القديح در منطقه قطيف در شرق عربستان را به شدت محكوم كرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان در بیانیه خود آورده است: صاحبان تفکر تکفیری در انفجارهای خود بین شیعه و سنی یا مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی قائل نیستند، بلکه علیه همگان وحشگیری می‌کنند. این اقدام آنها نشات گرفته از تفکر کینه توزانه ای است که دشمنان خودشان را تکفیر کرده و سربریدن آنها را حلال می‌شمارد.

این بیانیه صاحبان این تفکر تکفیری تروریستی را مجری اهداف قدرت‌های دشمن امت اسلامی به صورت عمدی و مصرانه دانست.
حزب الله، عربستان را مسؤول کامل این جنایت پلید دانست زیرا از جنایتکاران قاتل به صورت فکری، رسانه‌ای، سیاسی، مادی و عملی برای جنایت‌های مشابه در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی حمایت و سرپرستی می‌کند؛ و نه تنها در محافظت از شهروندان خود در منطقه الشرقیه کوتاهی می‌کند بلکه در تریبون ها و رسانه‌ها علیه آنها دست به پلیدترین اقدامات تحریک آمیز طایفه‌ای و نژادی می‌زند.

در این بیانیه آمده است: این جنایت یکی از جنایت‌هایی است علیه مساحد و مراکز دینی در جهان اسلام صورت می گیرد که آنها را گروههای مرتکب می‌شوند که معنای نماز را نمی دانند و حرمت خانه خدا و مراکز عبادی را رعایت نمی کنند و برای حرمت خون های پاک و بی گناه ارزشی قائل نیستند که در قربانگاههای جهالت، کینه ورزی و اقدامات تحریک آمیز طایفه‌ای و مذهبی ریخته می‌شود.
حزب الله لبنان در پایان بیانیه خود به خانواده های شهدای انفجار تروریستی شهرک القدیح تسلیت گفت و با مجروحان ابراز همدردی کرد و شفای عاجل از خداوند متعال خواستار شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =