ایسنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم‌های شکننده، در صنایع دفاعی به وسیله نیروهای متخصص و متعهد به اقتدار دست یافته ایم.

امیر سرتیپ امیرحاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعه عنوان کرد: نیروهای متعهد در وزارت دفاع رسالت سنگینی را در مواجهه با دشمنان انقلاب بر عهده دارند.خوشبختانه امروز با وجود تحریم های شکننده، در صنایع دفاعی به وسیله نیروهای متخصص و متعهد به اقتدار دست یافته ایم.

حاتمی خاطرنشان کرد: نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و سایبری در حوزه های دفاعی عهده دار مسئولیت های خطیری هستند و در دفاع از کشور در مقابل دشمنان از جمله آمریکا جان فشانی می نمایند.پیشرفت‌های صنایع دفاعی موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه دشمنان و ابرقدرت ها شده است و این افتخار بزرگی به شمار می رود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: حمایت از جبهه مقاومت نیز نمونه‌ای از اقتدار نظام و موفقیت های نیروهای مسلح در کشور است.با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی همه نیازهای کشور در عرصه دفاعی به صورت بومی به تولید می رسد و در اختیار نیروهای مسلح در حوزه دفاع قرار می گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در سطح وزارت دفاع فعالیت های دینی و مذهبی خوبی انجام می شود و در حال حاضر نیز ۱۵ مدرسه قرآنی در سطح کشور و ۱۰ مرکز آموزش غیر حضوری فعال می باشند. همچنین ۳۰۰ حافظ کل قرآن کریم و ۱۰ هزار حافظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء در بدنه وزارتخانه دفاع مشغول به کار هستند. مجموعه‌های فرهنگی متعددی در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادات با حضور روحانیت فعال است که هر یک اثر گذاری خوبی در تربیت نیروهای متدین دارد.

سنگ اندازی های دشمن مانع مسیر پرامید جمهوری اسلامی نخواهد شد
ایرنا نوشت:

سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: ملت هوشیار و آگاه ایران به این گونه رجزخوانی‌ها و دشمنی‌های استکبار عادت کرده و بدون شک این گونه تحرکات و سنگ‌اندازی‌ها چندان موضوع جدیدی برای جمهوری اسلامی نیست.

وی بروز ناآرامی‌های اخیر و پشت صحنه‌های آن را یادآور شد و گفت: رهبری فرزانه انقلاب باز هم با درایت و هوشیاری و البته با پشتیبانی و همراهی ملت آگاه و رشید ایران پاسخ لازم را دادند و مسیر را به خوبی در این راستا ترسیم که هدف دشمنان قسم خورده بار دیگر به سنگ خورد.هدف اصلی دشمن همواره ضربه به اساس نظام همچون ولایت و آرمان‌های اصیل انقلاب است، دولتمردان و متولیان امر باید مراقب باشند و بهانه دست دشمن ندهند.دولت باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم و رفع مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها باشد و بسیج و سپاه مقتدر نیز در این راستا با آمادگی کامل در کنار مردم و دولتمردان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه مسجد کانون جوشان انقلاب اسلامی است گفت: اگر خواهان ترسیم حیات مطمئن برای انقلاب باشیم باید نقش آفرینی مساجد را در گفتمان سازی انقلاب سازی تقویت کنیم. مساجد تنها نباید جایگاه سالمندان باشد بلکه علاوه بر آنها حضور جوانان باید بیشتر و پر رنگ‌تر شود.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =