پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه نوشت:

« علاء السعید»، سخنگوی ائتلاف سلفی موسوم به « الصحب والال» مصری، با ادعای این که شیعیان در نظر دارند با نقشه هایی از پیش تعیین شده تشیع را در مصر گسترش دهند، افزود: شیعیان اعتقاد دارند تا زمانی که تشیع در مصر گسترش نیافته، امام مهدی (عج) ظهور نخواهد کرد!.

به گزارش پایگاه البوابه نیوز، این سخنگوی سلفی در ادامه سخنان خود ضمن ادعای این که « شیعیان به هر قیمتی خواهان شیعه شدن مصر هستند»، اضافه کرد: « شیعیان بر این عقیده اند که آن حضرت بعد از ظهور، در مصر منبری ویژه خواهد داشت که از طریق آن با پیروان خود سخن خواهد گفت ؛ پس این اعتقادات دلیل تلاش شیعیان برای شیعه کردن مصر را توجیه می کند!.»

السعید در ادامه افزود: وجود این نوع اعتقادات و روایات، باعث می شود تا حکومت مصر و دین اسلام در معرض خطر قرار گیرد؛ بنابراین ضروری است با آن به شکل جدی مقابله شود.

از سوی دیگر « ولید اسماعیل»؛ مسوول ائتلاف سلفی « الصحابه و الال البیت ، نسبت به وجود فعالیت های گسترده از سوی شیعیان در شهرها و روستاهای مختلف خبر داد و تاکید کرد: مسوولین امنیتی به زودی با شیعیان و فعالیت های آنان برخورد خواهند کرد و فعالان را طبق قانون مجازت خواهند کرد.

لازم به یادآوری است که سلفی ها برای جلب توجه عمومی و همچنین کسب رضایت دولت مصر جهت مبارزه با تشیع، هر چند مدت یک بار علیه شیعیان دست به ترویج شایعه و تولید دروغ می زنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    15 4
    اللهم عجل لولیک الفرج