بازنشستگان، سرمایه های با ارزش و قابل احترام سازمان هستند

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار و عیادت از یکی از همکاران بازنشسته این اداره کل گفت: بازنشستگان، سرمایه های با ارزش و قابل احترام سازمان می باشند.

به گزارش خبرانلاین منطقه  مازندران ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار و عیادت از یکی از همکاران بازنشسته این اداره کل گفت: بازنشستگان، سرمایه های با ارزش و قابل احترام سازمان می باشند.

بر اساس این گزارش با حضور مدیرکل بیمه مازندران و جمعی از روسای ادارات ستادی و شهرستانی در منزل همکار پیشکسوت بازنشسته، اکبر دادپور در شهرستان بابل که دوران نقاهت بیماری را سپری می نماید، ضمن دلجویی از خانواده ایشان و بررسی روند درمان ، پیام و هدایای مسئولین سازمان بیمه سلامت را تقدیم خانواده این همکار پیشکسوت نمود.

دکتر ظفرمند در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی ایشان از درگاه خداوند متعال ، از زحمات چندین ساله این همکار پیشکسوت تشکر و قدر دانی نمود وی با تجلیل از سالها خدمت صادقانه کارکنان بازنشسته افزود: در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر تکریم بزرگان شده است و این وظیفه ماست که همکاران بازنشسته مان را گرامی بداریم و برای ایشان ارزش ویژه ای قائل شویم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =