رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از در دست اقدام بودن بخش غربی عرشه تقاطع غیرهمسطح باغستان پس از اجرای طرح انحراف ترافیک و هماهنگی با پلیس راهور و بر اساس مجوز صادره خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمدرضا خلوصی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق اهداف و تکمیل و احداث شبکه رفت و آمد شهری یکی از مهمترین این برنامه ها، احداث بلوار ماهان و تقاطعات این بلوار شمرده می شود که به موازات خیابان شهید بهشتی نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی شهر دارد و احداث تقاطع غیر همسطح در تقاطع بلوار امام خمینی (ره) می تواند نقش موثری را در تکمیل این شبکه ایفا نماید.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، اظهار داشت: اجرای عملیات شمع گذاری و دیواره تقاطع غیر همسطح ادامه بلوار سربازان گمنام واقع در بلوار ماهان و بلوار امام خمینی (ره) (باغستان) انجام شده است و احداث مسیرهای انحرافی، رفع معارضات تاسیساتی و آماده سازی جهت اجرای فاز نخست عرشه نیز در دست اقدام می باشد.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های عمرانی با نیت رسیدگی به دغدغه های ترافیکی، اظهار داشت: از دستاوردهای مهم اجرای زیرگذر ذکر شده، کاهش معضل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مسیر شرق به غرب شهروندان است.
این مسئول با اشاره به اینکه قراردادی به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال برای به ثمر نشستن این پروژه منعقد شده است، عنوان کرد: اجرای این پروژه با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج بوده که به صورت طرح و ساخت (EPC) دردست اجرا می باشد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، اضافه کرد: پیش بینی می شود با تکمیل این پروژه عمرانی، شهروندان دسترسی راحت تری در مسیر شرق به غرب کرج داشته باشند، که امید است با تامین اعتبار لازم در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =