آیت‌الله عبادی : امیدوار به حل مشکلات خراسان‌جنوبی با ورود استاندار جدید هستیم

مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مدیریت در استان ها حرف اول را می زند، گفت: امیدوار به حل مشکلات خراسان جنوبی با ورود استاندار جدید هستیم.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با وزیر کشور اظهارکرد: امید داریم استاندار جدید برای استان مایه خیر و برکت بوده و مشکلات استان را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه هر کدام از مسئولان که در این نظام مسئولیتی دارند باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند، افزود: از نظرات جمعی برای شناسایی ظرفیت ها و حل مشکلات استان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت در استان ها حرف اول را می زند، بیان کرد: در کشور مدیرانی داریم که با توجه به داشتن ظرفیت های متعدد منطقه شان اما مدیریت های ضعیفی داشته و نتوانسته اند موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در آن طرف قضیه هم در برخی مناطق مدیران توانمندی وجود داشته که علی رغم نبود ظرفیت های بالا اما موفق عمل کرده و در زمینه توسعه گام های موثری برداشته اند.

وی بیان کرد: فرهنگ و منش مردم خراسان جنوبی به گونه ای است که اگر با آنها عاقلانه و عادلانه رفتار شود همکاری و همفکری بی دریغی با مسئولان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون استان خراسان جنوبی در حوزه های مختلف مشکلات زیادی دارد از جمله در حوزه صنعت، آبرسانی روستاها و... افزود: با ورود استاندار جدید امیدورایم خبرهای خوشی به استان برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =