استاندار جدید خراسان جنوبی : همه جریانات سیاسی مورد حمایت خواهند بود

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه جریانات سیاسی مورد حمایت قرار خواهیم داد، گفت: با تعامل و همکاری آحاد مردم، نهادها و گروه های سیاسی مسیر توسعه استان را باید طی کنیم.

محمد مهدی مروج الشریعه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با یادآوری آیه 20 سوره حشر «لا یَسْتَوی أَصْحابُ النَّارِ وَ أَصْحابُ الْجَنَّةِ أَصْحابُ الْجَنَّةِ هُمُ الْفائِزُونَ» تاکید کرد: امیدوارم مردم، مسئولین و خصوصا استاندار سابق استان خراسان جنوبی در حلقه فائزون و رستگاران قرار گیرند.

وی با اشاره به سابقه دوستی و همکاری خود با استاندار سابق خراسان جنوبی افزود: سابقه همکاری من با ایشان به سالهای اولیه انقلاب باز می گردد و دورانی که جهاد سازندگی تازه پا گرفته بود.

وی افزود: مطمئنا با همکاری و تعامل و تقویت شور و نشاط در اقشار مختلف مردم این استان خواهیم توانست بر مشکلات پیش رو فائق شویم.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با تاکید بر اینکه همه جریانات سیاسی استان خصوصا حامیان دولت مورد حمایت من خواهند بود، تصریح کرد: امیدواریم با هم افزایی و وحدت، بتوانیم دغدغه های مردم و دولت و شعارها و برنامه های رئیس جمهور محترم را پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما بر این استوار خواهد بود که برنامه های دولت تدبیر و امید را به بهترین صورت پیش برده و مطمئنیم این توفیق با حضور همه مردم امکان پذیر خواهد بود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب استاندار خراسان جنوبی با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از معاونین وزیر کشور توسط وزیر کشور به استاندار خراسان جنوبی ابلاغ و از زحمات سید علی اکبر پرویزی در مدت تصدی پست استانداری خراسان جنوبی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =