شبستان نوشت ، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت پیشگیری در هر امر خطرآفرینی تاکید کرد و گفت: باید هشدارهای لازم در جهت دفع ضرر احتمالی انجام شود و تنها سازمان آتش نشانی مسئول نیست و باید جامعه مخاطب هم این موانع را برطرف سازند.

آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (10 مهر) در دیدار با پرسنل سازمان آتش نشانی اظهار کرد: دوستی ها گاهی شناخته شده است و این بسیار خوب است اما اگر حادثه و بلایی پیش بیاید معلوم نیست این دوستا کجا باشند.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانان دوستان ناشناخته و گمنام هستند که در زمان حادثه بندگان خدا را کمک می کنند و این بسیار ارشمند است، افزود: در کار خوب که شغل انسان است نیت خالص الهی این کار انسان را تبدیل به عبادت ارزشمند می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت پیشگیری در هر امر خطرآفرینی تاکید کرد و گفت: ثواب شهیدی که در مانور تحت حادثه ای شهید شده بیشتر از شهیدی است که در جبهه جان خود را از دست داده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه پیشگیری امری بسیار باهمیت و مهم است، ادامه داد: مسئولان مربوطه باید به موقع شهر را معاینه کنند تا در زمان وقوع حادثه وقت گیری و مانعی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دفع ضرر اضطراری در بحث های علمی و کلامی به عنوان یک اصل از آن استفاده می شود، بیان کرد: اما گاهی ضررها قطعی نیست و احتمالی است و دفع این نیز واجب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در سال های اخیر از انبار تا ساختمان مسکونی و تجاری حوادث تلخی رخ داده و نوعاً این حوادث در جایی بوده که سهل انگاری شده است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید هشدارهای لازم در جهت دفع ضرر احتمالی انجام شود، گفت: تنها سازمان آتش نشانی مسئول نیست و باید جامعه مخاطب هم این موانع را برطرف سازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =