شهردار آستانه‌اشرفیه، حجم آسفالت‌های به‌ کار برده درمعابر، خیابان و کوچه‌های شهر را طی 2 سال اخیر 170هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این درحالی‌که بالاترین رقمی که درگذشته داشتیم 30 هزار مترمربع بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر عبدالرضا سلیمانی در نشست مردمی شهردار و اعضای شورای شهر با شهروندان هدف از حضور شورا و شهردار را در نشست محلات، گوش دادن به حرف مردم منطقه و شنیدن مشکلات آن‌ها برای قرار دادن در برنامه‌ریزی‌های سال 97 عنوان کرد و گفت: امروز خدمت شما اهالی این منطقه رسیدیم تا عملکرد شهرداری و اقدامات عزیزان شورای شهر را که در سال 96 برنامه‌ریزی‌شده بود و تا به امروز انجام گرفت برای شما گزارش دهیم.

وی بابیان اینکه اقداماتی که تاکنون در کل شهر صورت گرفته است با اقدامات دوره‌های قبل‌تر مقایسه می‌کنیم، افزود: بر اساس آمار در سال‌های گذشته در چنین مواقعی ما 950 پروانه صادر می‌کردیم و هم اکنون 73 پروانه داده‌ایم، پس فقط با تفکر صدور پروانه و پول نباید کار کرد و باید در حال به فکر توسعه و خدمت بود.
سلیمانی خود را چهاردهمین شهردار بعد از انقلاب این شهر برشمرد و در رابطه با اقداماتی که تاکنون در طی انتصاب وی در این شهر انجام شده، ادامه داد: گاهی ما می‌بینیم که بعضی از خانم‌ها و آقایان از ما سؤال می‌کنند و می‌شنویم شما که پروانه صادر نمی‌کنید پس هزینه‌های این‌همه کار را از کجا تأمین می‌کنید؟
شهردار آستانه‌اشرفیه، حجم آسفالت‌های به‌ کار برده درمعابر، خیابان و کوچه‌های شهر را طی 2 سال اخیر 170هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این درحالی‌که بالاترین رقمی که درگذشته داشتیم 30 هزار مترمربع بوده است.

وی بابیان اینکه ما درگذشته بتن‌ریزی نداشتیم و هم اکنون 22هزار مترمربع بتن‌ریزی انجام گرفته، اظهار داشت: در طی این دو سال، 9 کیلومتر لوله‌گذاری برای آب‌های سطحی انجام دادیم و در بحث جدول‌گذاری با توجه به این‌که من چهاردهمین شهردار این شهر هستم اگر درگذشته هر شهردار سالی 2 کیلومتر جدول‌گذاری می‌کرد درمجموع می‌شد 28 کیلومتر که ما در این 2 سال 30 کیلومتر جدول‌گذاری و تعریض جاده انجام دادیم.

شهردار آستانه‌اشرفیه میزان فرش موزاییک انجام داده را 46 هزار مترمربع عنوان کرد و با اشاره به بحث فضای سبز که شهرداری فقط در روز درختکاری 2هزار درخت غرس کرده است، گفت: 300 درخت در خیابان امام، 480 اصله درخت در بلوارهای سطح شهر، 200 اصله درخت در حاشیه خیابان حشمت، 190 اصله درخت در خیابان ابوذر، 300 اصله درخت در پارک ساحلی و پارک‌های محله و 20 اصله درخت در محوطه آتش‌نشانی کاشت شده است.
دکتر سلیمانی تلاش برای دریافت اسناد رایگان از سوی بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های محروم با کمک امام‌جمعه و فرماندار را از مهم‌ترین کارهای شهرداری برشمرد و اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های امام‌جمعه و فرماندار شهرستان تاکنون 710 فقره پرونده برای دریافت سند تشکیل‌شده است که از این تعداد ما توانستیم 620 پرونده را در کمیته استضعاف موردبررسی قرار دهیم.
شهردار آستانه‌اشرفیه به موضوعات زیست‌محیطی اشاره و از صدور 11هزار و 700 کد اشتراک برای شهروندان این شهر خبر داد و افزود: در برنامه‌های شهرداری روکش کامل آسفالت خیابان استقلال، تعریض خیابان و میدان فردوسی، آرام‌سازی و کفپوش کردن خیابان تختی و اطراف حرم برای عبور ماشین‌ها برنامه ریزی شده است، که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال انجام دهیم.
دکتر سلیمانی در پایان سخنانش با بیان اینکه با توجه به گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی، دیگر وقت آن نیست که فقط بر اساس مقررات و ضوابط کارها پیش برود، تصریح کرد: همان‌طوری که حضرت آقا در سال گذشته فرمودند باید جهادی اقدام و عمل کرد تا مردم بعد از این مدت، لذت و حلاوت انقلاب و اقدامات انجام‌شده را لمس کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =