دو رویداد مهم و بین المللی همدان ۲۰۱۸، در سال ۹۷ اجرا می شود

استاندار همدان گفت: برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ و به پیشنهاد دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس ۱۰ میلیارد تومان تصویب شده اما برای همدان هنوز اعتباری درنظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در شورای سیاستگذاری رویداد همدان 2018 سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: امروز در مکاتبه ای خواستار تخصیص اعتبار لازم جهت برگزاری این دو رویداد مهم به استان شدم.

وی خاطرنشان کرد: مدیر کل میراث فرهنگی استان باید موضوع اعتبار را به صورت جدی پیگیری کند تا برای سالجاری این بودجه تامین شود تا بدون نگرانی بتوانیم این دو رویداد مهم بین المللی را با اعتبار مناسب اجرا کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه به اندازه شأن استان برای این دو رویداد مهم بین المللی حساس هستم، تصریح کرد: دلم می خواهد که این برنامه ها به بهترین شکل در استان برگزار شود.

وی گفت: از شهردار خواسته ام که شهر، پیاده روها و ورودی های آن تغییر کرده، بهسازی و زیبا شود.

نیکبخت با اعلام اینکه اسفند ماه سالجاری همایش باباطاهر و جشنواره انیمیشن در همدان برگزار خواهدشد، افزود: تا اجلاس همدان 2018 وقت کم وکار زیادی داریم.

وی تاکید کرد: باید همه بدانند که همدان میزبان این دو رویداد مهم بین المللی است، لذا هر چه سریعتر نسبت به آغاز تبلیغات لازم اقدام کنید.

استاندار همدان در ادامه ضمن انتقاد از شهرداری در تخریب 3 ساختمان تاریخی در چمن کبابیان، خطاب به شهردار همدان گفت: من از این اقدام شهرداری گله مند هستم و در جلسه خاصی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه در این خصوص اشتباه کرده است، گفت: اگر خطری مردم را تهدید می کرد شهرداری باید آن را اعلام می کرد تا در خصوص ترمیم و بازسازی این بنا تصمیم گیری می شد.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه
باید دنیا و ایران، همدان را که شایسته گردشگری است، بشناسد، اظهار داشت: بیش از تبلیغات داخل استانی، تبلیغات بیرونی لازم داریم، باید یک جاذبه و انگیزه برای گردشگر داخل و خارج از کشور ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به هزینه ای که برای حضور در نمایشگاه گردشگری می شود، باید حضور استان در رسانه ها پر رنگ باشد.

نیکبخت به جذب سرمایه گذاری خارجی در برگزاری این دو رویداد بین المللی اشاره کرد و گفت: برای ما در این اجلاس مهم است که پس از برگزاری این برنامه ها، حداقل چند کشور داوطلب سرمایه گذاری در استان باشند.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران و رسانه های استان در حال حاضر به این دو رویداد مهم نگاه انتفاعی ندارند، تاکید کرد: از همه رسانه ها برای معرفی استان استفاده شود.

استاندار همدان در آخر با اشاره به اینکه اگر رسانه ها نقطه ضعفی می بینند اول بگویند بعد بنویسند و اگر هم می نویسند تخریبی ننویسند، افزود: بدون رسانه، کارها پیش نخواهد رفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =