سانحه رانندگی دیروز در لرستان جان 4 نفر را گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در برخورد وانت نیسان با تریلی در کیلومتر ۲۸ محور کوهدشت به کرمانشاه متاسفانه دو نفر فوت کردند و همچنین دو تن دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمدباقر محمدی افزود: در حادثه مرگبار دیگری که در کیلومتر ۲۵ محور گراب به زانوگه اتفاق افتاد شاهد تصادف یک دستگاه پراید با کامیون بنز بودیم که در آن نیز٢ تن کشته و 2 تن دیگر نیز مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در این حوادث بلافاصله بعد از اطلاع جمعیت هلال احمر تیم های امداد و نجات جاده ای در صحنه حاضر و به کار رهاسازی مصدومان شتافتند.

محمدی گفت: متاسفانه درصد قابل توجهی از مرگ و میر ها به دلیل حوادث جاده‌ای اتفاق می‌افتد که می‌طلبد رانندگان محترم بیش از پیش به رعایت قوانین و مقررات جاده‌ای پایبند باشند تا کمتر شاهد حوادث ناگوار باشیم.

وی همچنین از آمادگی کامل سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: سامانه ۱۱۲ در طول ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان است و در صورت بروز هرگونه حادثه مردم عزیز می توانند بلافاصله آن را به اطلاع جمعیت هلال احمر برساند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =