تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با هماهنگی انجام شده دادستانی اردبیل با حفاظت اطلاعات دادگستری استان،کارچاق‌کن دروغین در اردبیل به دام قانون افتاد.

ناصر عتباتی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده طی عملیات مشترک حفاظت اطلاعات دادگستری استان و دادستانی اردبیل کارچاق‌کن دروغین و قلابی دردام قانون افتاد تا نتواند به ادامه کاهای شیادانه خود بپردازند.

وی افزود: این فرد با اخذ مبالغ از مراجعان به دادگستری ادعای داشتن اختیارت و اعمال نفوذ در دستگاه قضایی استان را داشته و از این طریق اقدام کلاهبرداری می‌کرده که در حین ارتکاب جرم با هماهنگی‌های انجام شده دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: این فرد کلاهبردار به لحاظ محکومیت کیفری از ناحیه دادسرای مشگین‌شهر مجازات حبس داشته و تحت تعقیب بود که بعد از دستگیری وی اقدامات لازم در زمینه جرائم ارتکابی وی در مرحله انجام است.

عتباتی با تاکید بر هوشیاری مردم در مواجهه با چنین افرادی تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم فریب چنین اشخاص و وعده‌هایی را نخورند و در صورت برخورد با چنین افرادی که ادعای دروغین دارند موارد را به حفاظت اطلاعات دادگستری استان و یا دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام کنند تا اقدامات لازم و قانونی برای برخورد با چنین افرادی انجام شود.

وی از برخورد شدید با افرادی که با چنین ادعاهایی اقدام به کلاهبرداری و اخذ مبالغی از مردم می‌کنند خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این حوزه از هر ناحیه‌ای برخوردهای لازم و قاطع با این افراد انجام می‌شود تا شاهد چنین حرکت‌ها و اقداماتی در منطقه نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =