صبح امروز سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد: طی 48 ساعت گذشته توسط پلیس آگاهی استان، 3باند تهیه قاچاق کالا که از جنوب کشور به سوی مرکز در حرکت بودند، منهدم شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار مهدیان نسب افزود: ارزش ریالی این سری کالاها پنجاه میلیارد ریال برآورد شد و تور فرماندهی نیروی انتظامی در سطح استان گسترده شده و نیز کلیه کلانتری ها وپاسگاه های ما در مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یک اولیت اصلی وارد عمل شده اند.

وی ادامه داد: در نه ماهه اول سالجاری 720 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردیم و نیز63 باند بزرگ و کوچک منهدم شده است که ان شالله درصددیم این مبارزه هم درمحورهای مواصلاتی و هم سطح عرضه به صورت جدی پیگیری شود.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه استان لرستان یک شریان اصلی حیاتی در مسیرجنوب به شمال کشور است، افزود: تور فرماندهی نیروی انتظامی در همه جا گسترده است و به صورت حرفه ای درخصوص مبارزه با قاچاق کالا در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: اما مبارزه با قاچاق باید به صورت مستقیم از بنادر آعاز شود زیرا اگر بر مبدا ورود قاچاق نظارت بیشتری داشته باشیم هرگز کالای قاچاق به دیگر مناطق کشور نخواهد رسید.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان عمده کالای های قاچاق را شامل: لوازم خانگی، ابزار صنعتی و وسایل مورد نیاز در حوزه های آزمایشگاهی و پزشکی عنوان کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =