عکس یادگاری شوم در سی و سه پل/پسر 17 ساله به کما رفت

صبح امروز پسر 17 ساله ای که از شهر بابل به اصفهان سفر کرده بود،هنگام گرفتن عکس از 33 پل سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز پسر 17 ساله ای که از شهر بابل به اصفهان سفر کرده بود، در هنگام گرفتن عکس از 33 پل سقوط کرد.

بنا بر مشاهدات و شنیده های خبرنگار خبرآنلاین، این خانواده در حال گرفتن عکسهای یادگاری بودند که پسر 17 ساله خانواده در حال گرفتن عکس به سمت عقب شروع به حرکت می کند و غافلگیرانه از پل سقوط کرده است.

این پسر 17 ساله هم اکنون در حال کما بسر برده و در بیمارستان کاشانی بستری است.

گفتنی است با توجه به اینکه در سالهای اخیر چندین مورد سقوط از دهانه این پل را شاهد بودیم که حداقل سه مورد منجر به فوت شده است میراث فرهنگی ملزم به نصب حفاظ در دهانه این پل شده بود اما اللهیاری رئیس میراث فرهنگی اصفهان اعلام کرد که طرح کنونی نصب حفاظ در دهانه‌ 33 پل که به شکل آزمایشی در حال اجرا بود توسط شورای فنی میراث فرهنگی رد شد.

البته به گفته اللهیاری در راستای ایجاد شرایط مناسب در این معابر عمومی، کمیته‌ای در سازمان میراث فرهنگی شکل گرفت که سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری نیز در آن حضور دارد تا در ارتباط با ایجاد موانعی در راستای جلوگیری سقوط مردم از پل برنامه‌ریزی شود.

ساعتی پیش اعضای کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر و شهردار اصفهان که برای بازدید از طرح توسعه بیمارستان کاشانی به این بیمارستان رفته بودند، از گردشگر سقوط کرده عیادت کردند. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    0 0
    سی و سه پلی که آب نداره عکس چی گرفته