بهاره رهنما و شیوا اردویی در نمایش «دیگری» نقش رقیبان عشقی را بر عهده دارند و مهیار طهماسبی طراحی موسیقی و نوازندگی ویلنسل را. این سه هنرمند، عصر چهارشنبه سوم خرداد مهمان کافه خبر بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر چهارشنبه سوم خرداد، بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی عوامل نمایش «دیگری» مهمان خبرگزاری خبرآنلاین شدند.

نمایش «دیگری» از 21 اردیبهشت به کارگردانی بهاره رهنما و براساس متنی فرانسوی نوشته انزو کرمن در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. در این نمایش بهاره رهنما نقش مدو و شیوا اردویی نقش لی‌لا را بر عهده دارند و مهیار طهماسبی نوازنده ویلنسل و از اعضای گروه پالت طراحی موسیقی را انجام داده است.

«دیگری»، داستان دو زن؛ مدو و لی‌لا است که بعد از 15 سال با یکدیگر ملاقات می‌کنند در حالی که برای نخستین بار متوجه شده‌اند در طول این 15 سال هر دو با یک مرد زندگی می‌کرده‌اند و رقیبان عشقی بوده‌اند....

نمایش «دیگری» تا 22 خرداد هر شب ساعت 21:45 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. مشروح گفت‌و‌گو با بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی به زودی در خبرآنلاین منتشر خواهد شد.

عکس‌ها: زاوش محمدی

57242  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =