۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

شهرام جعفری‌نژاد

طی چند ماه گذشته فیلم‌های کمدی رونقی را به گیشه سینمای ایران برگرداننده است، فیلم‌هایی که کیفیت متفاوتی دارند. برخی به واسطه قصه یا کارگردانی بهتر و یا حضور بازیگران محبوب‌تر توانسته‌اند با مخاطب ارتباط برقرار کنند و در جذب مخاطب موفق بوده‌اند.

اما به گمانم حواشی نمایش فیلم «اکسیدان» یکی از اتفاقاتی بود که مرا غافلگیر کرد و اصلا متوجه نشدم دلیل این اعتراض‌ها و حواشی برای این فیلم کمدی به چه دلیل ایجاد شد؟ اکسیدان فیلم مفرحی است و توانسته با مخاطبش ارتباط برقرار کند. فیلم بی‌ادعایی است و به هیچ وجه کلمه مبتذل که از طرف عده‌ای به این فیلم داده شد، مناسبش نبود و توهینی نسبت به شخص یا دین خاصی هم در این فیلم اتفاق نیفتاده است.

شاید دیگر حواشی فراتر از متن در سینمای ایران برای ما عادی شده است. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که رونق گیشه سینمای ایران یکی از الزامات حیات این صنعت است. شاید از این بعد نیز می‌توان موفقیت فیلم «اکسیدان» را در گیشه ارزیابی کرد که این فیلم با داستان طنز و روایت درست ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده است و تداوم استقبال مخاطبان از فیلم طی هفته‌های اکرانش نشان داد که مردم دیدن این فیلم را به همدیگر توصیه می‌کنند و بازتاب مثبتی میان مردم داشته است و باید به این اصل احترام گذاشت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =