موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از افتتاح سیصد و سی و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور محمد سلگی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از 29 شهریور تا چهارم مهر در محل مصلی بزرگ خرم‌آباد برگزار می‌شود.

45 هزار 300 عنوان کتاب توسط 387 ناشر در 227 غرفه در این نمایشگاه عرضه می‌شود. از استان لرستان 15 ناشر در نمایشگاه حضور دارند.

بخش فروش متمرکز نمایشگاه برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند کتاب‌های 45 ناشر را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. 400 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

با هماهنگی‌های صورت گرفته بازدیدکننده با مراجعه به 9 کتاب‌فروشی در خرم‌آباد تا 15 روز بعد از برگزاری نمایشگاه می‌توانند با بن کارت‌های خریداری شده در نمایشگاه، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی درخصوص کارآفرینی، خبرنویسی، مهارت پرورش تفکر انتقادی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی و قصه‌گویی، جشن امضاء کتاب، شب شعر حماسی گرامیداشت شهدای مدافع حرم، نشست تاثیر مطالعه در توسعه و پایداری، اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس، نشست بررسی خاطرات مکتوب دفاع مقدس، نقد و بررسی کتاب با موضوع سینما، نشست گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی، شب شعر عاشورایی، نقد و بررسی کتاب خرم‌آبادشناسی، نشست تخصصی ضرورت‌ها و چشم‌انداز آثار کودک و نوجوانان در عرصه دفاع مقدس، اجرای تعزیه عاشورایی، ایستگاه سرگرمی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان و آموزش داستان‌نویسی و قصه‌گویی برای کودکان برای بخش جنبی این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از 29 شهریور تا چهارم مهر در محل مصلی بزرگ خرم‌آباد از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =