این خواننده زن خطرناک‌ترین چهره اینترنتی است

آوریل لوین خواننده پاپ خطرناک‌ترین سلبریتی در دنیای جستجوهای اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت امنیت سایبری مک‌‌آفی اعلام کرد که جستجو کردن نام آوریل لوین در اینترنت از هر چهره سرشناس دیگری خطرناک‌تر است.

بر اساس بررسی‌های مک‌آفی با جستجو کردن نام این خواننده که آخرین آلبوم موسیقی خود را سال 2013 منتشر کرده است، به احتمال بسیار زیاد به سایت‌هایی راهنمایی می‌شوید که آلوده به ویروس و بدافزارهای خطرناک هستند. با جستجوی نام او احتمال رسیدن به وب‌سایت‌های آلوده 14.5 درصد است و اگر همراه با نام این خواننده واژه‌های «free MP3» را نیز جستجو کنید، این احتمال به 22 درصد افزایش پیدا می‌کند.

در فهرست چهره‌های خطرناک اینترنتی نام‌های بسیاری از دنیای موسیقی به چشم می‌خورد. برونو مارس، زیان مالیک، سلین دیون، کالوین هریس، جاستین بیبر، دیدی، کیتی پری و بیانسه دیگر چهره‌های سرشناس دنیای موسیقی در این فهرست هستند.

سال گذشته مقام نخست این فهرست به ایمی شومر بازیگر آثار طنز سینمایی اختصاص داشت.

بررسی‌های شرکت مک‌آفی برای نشان دادن خطرات بالقوه جستجوی بی‌هدف و کلیک کردن روی لینک‌های ناشناس با تیترهای جذاب است. این شرکت قصد دارد با این دست بررسی‌ها کاربران اینترنت را با خطرات جستجوی محتوای قابل دانلود آشنا کند. در این بررسی موتور جستجوهای مشهور چون گوگل، بینگ و یاهو به عنوان معیار در نظر گرفته شده‌ است.

منبع: آسوشیتدپرس/ 18 سپتامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =