هشدار برادر سلطان کوکائین به عوامل یک سریال

برادر پابلو اسکوبار به شبکه نتفلیکس هشدار داد که بیش از پیش مراقب عوامل تولید سریال «نارکوها» باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش خبری درباره کشته شدن یکی از عوامل صحنه سریال «نارکوها» (Narcos)؛ محصول شبکه نتفلیکس، در رسانه‌ها منتشر شد. پیکر بی‌جان این فرد با نام کارلوس مونز پرتال در مکزیک پیدا شد. مونز پرتال در حال بررسی برای پیدا کردن صحنه مناسب برای فیلمبرداری فصل چهارم سریال بود که به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

حال ربرتو اسکوبار گاویریا برادر پابلو اسکوبار معروف به کمپانی نتفلیکس هشدار داده است که پروتکل‌های امنیتی را در ساخت این سریال جدی‌تر کند. برادر اسکوبار پیش از بازداشت و زندانی شدن حسابدار ارشد و افراد اصلی کارتل مدلین بود. او که پس از آزادی به نوشتن کتاب و مقاله روی آورده است به مسئولان نتفلیکس هشدار داد که خطر قاچاقچیان را جدی بگیرند و بیش از پیش مراقب عوامل سریال باشند. 

در همین رابطه رییس کمپانی اسکوبار هم مرگ یکی از عوامل صحنه سریال «نارکوها» را نشانی آشکار از تهدید قاچاقچیان بزرگ می‌داند. او در این باره گفت: «ما پس از انتشار خبر به قتل رسیدن پرتال تلاش کردیم تا با نتفلیکس تماس بگیریم تا به آن‌ها هشدار دهیم مسائل امنیتی را جدی بگیرند اما پاسخی دریافت نکردیم. باور داریم که این موضوع جدی است و باید خیلی زود به آن پرداخته شود.» 

سریال «نارکوها» زندگی پابلو اسکوبار سلطان کوکائین کلمبیا و دیگر قاچاقچیان بزرگ را به تصویر می‌کشد. برادر اسکوبار پیش از این نیز درخواست کرده بود که سریال «نارکوها» را پیش از پخش شدن ببیند. 

منبع: ورایتی/ 18 سپتامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    1 1
    جالب بود