شهردار اردبیل گفت: ما تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات از دوباره‌کاری در حفاری‌ها و آسفالت معابر جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی شهرداری اردبیل با اداره آب و فاضلاب اظهار کرد: ما با هدف ساماندهی حفاری‌ها در سطح شهر این جلسه را برای هماهنگی بیشتر برگزار کردیم تا در چهار ماه باقی‌مانده از سال حفاری‌های احتمالی با هماهنگی و تعامل بیشتر انجام و ترمیم و آسفالت‌ریزی در فصل کاری مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هرگونه حفاری در فصل سرما و ریزش نزولات جوی نارضایتی‌های عمومی را در پی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ترمیم و آسفالت‌ریزی این حفاری‌ها در فصل سرد برای شهرداری امکانپذیر نیست ضرورت دارد جلوی حفاری‌های غیرضرور و موردی گرفته شود.

شهردار اردبیل اضافه کرد: ما با هدف حفظ و نگهداری زیرسازی‌ها و آسفالت معابر شهری و همچنین جلوگیری ازدوباره‌کاری و تسهیل درخدمت‌رسانی به شهروندان چنین نشست‌‌هایی را تدارک دیده و برگزار می‌کنیم.

لطف‌اللهیان ادامه داد: در سال جاری بیش از دو برابر سال‌های گذشته ما عملیات آسفالت‌ریزی را با زیرسازی مناسب و کیفیت اجرای پروژه‌ها انجام دادیم که به یقین کیفیت بالای آن در فصل زمستان بیشتر برای همشهریان نمود پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: برای سال آینده برنامه‌ریزی در راستای آسفالت کوچه‌ها و معابر در قالب بودجه ۹۷ در حال پیش‌بینی است که امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان از موازی‌کاری‌ها و دوباره‌کاری جلوگیری شده و با هزینه کمتر بهترین کیفیت را در تولید، توزیع و پخش آسفالت و ترمیم کوچه‌ها و معابر شاهد باشیم.

شهردار اردبیل به اجرای گسترده پروژه فاضلاب‌کشی در منطقه چهار اردبیل اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با بهبود شرایط جوی ما عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی را در محلات حفاری شده انجام می‌دهیم.

ذخیره‌سازی مصالح در کارخانه آسفالت اردبیل

لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به پایان فصل کاری کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل و در پیش بودن فصل زمستان در ایام باقی‌مانده از سال سعی داریم تا عملیات خرید و ذخیره‌سازی مصالح سنگی را برای کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل انجام دهیم.

وی افزود: با تغییرات شرایط جوی در روزهای اخیر و تعطیلی تولید آسفالت در مجموعه کارخانجات آسفالت، مجموعه سنگ‌شکن اقدام به فرآوری و دپوی مصالح سنگی برای تولید آسفالت در سال آینده کرده است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ نفر از عوامل مجموعه کارخانجات آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری اردبیل در این مجموعه فعالیت می‌‌کنند خاطرنشان کرد: روند تعمیرات و آماده‌سازی این کارخانه برای تولید سال آینده در حال انجام است.

لطف‌اللهیان گفت: ما امسال عملکرد خوبی را در تولید و توزیع آسفالت بیش از ۳۵۰ هزار تن انجام دادیم و امیدواریم برای سال آینده نیز براساس برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است روند صعودی را در تولید کیفی آسفالت شاهد باشیم.

وی بیشترین مطالبه و درخواست مردم را در کنار توسعه فضای سبز توجه به عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اردبیل اعلام کرد و بیان داشت: ما امسال برای اولین بار با استفاده از دستگاه فلکس موفق شدیم تا تولید آسفالت گرم را با انتقال و توزیع به موقع و باکیفیت آسفالت در سطح معابر و کوچه‌ها شاهد باشیم. شهردار اردبیل اظهار داشت: برای سال آینده در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سعی خواهیم کرد تا آسفالت مورد نیاز برای تکمیل پروژه پل داروپخش و قدس اردبیل را تامین و تهیه کنیم

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =