ایسنا نوشت: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: 3 جسد کشف شده اخیر دچار فساد نعشی شده و به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند.

محمد شهریاری گفت: پس از اینکه شب گذشته سه جسد جدید کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد، بنده به عنوان نماینده دادستان در پزشکی قانونی حاضر شدم که بررسی و معاینه اجساد نشان می‌دهد تمام اجساد دچار فساد نعشی و به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند.

وی درباره شایعات مطرح شده پیرامون فوت این افراد و اینکه آنها پیش از این زنده بوده و پیامک داده بودند، گفت: طبق آزمایشات انجام شده این موضوع کذب محض است و زمان فوت این افراد دقیقا بعد از ریزش آوار بوده است.

مسعود قادی‌پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران امروز از انتقال پیکر 3 نفر دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد.

وی افزود: این 3 پیکر لباس آتش نشانی ندارند و هویت آنها فعلا مشخص نیست.

قادی پاشا ادامه داد: اقدامات تخصصی و کارشناسی در حال انجام است و با اخذ DNA و تطبیق آن‌ها با نمونه، هویت جانباختگان احراز می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران یادآور شد: پیش از این سه پیکر از شهدای آتش نشان پیدا شده بود که دو پیکر از آنها تحویل پزشکی قانونی شده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
    4 0
    زمان فوت ۳جسد کشف‌شده از پلاسکو دقیقا بعد از ریزش آوار بوده‌است دقیقا تا کنون زمان فوت یک جسد در زیر آوار و توی آتش این قدر دقیق اعلام نشده بود
    • بی نام RU ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
      0 0
      وقتی این همه از فوت گذشته باشه برای تعیین زمان فوت چند روز زمان میبره ولی الان تو چند ساعت اعلام کردند