۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

در روزی که صالحی خوب دوندگی کرد اما در تشخیص دو پنالتی به سود پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت.

حیدر سلیمانی - کارشناس داوری: مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد با قضاوت احمد صالحی برگزار شد که داوری این دیدار حاوی چند نکته بود.
دقیقه ۵: خطای واضح هند مدافع شماره ۵ گسترش فولاد که در کنار خط محوطه جریمه اتفاق افتاد را نه داور دید و نه کمک داور .
دقیقه ۲۱: دروازه بان گسترش فولاد روی مهدی طارمی خطا کرد و با بی احتیاطی به پای مهاجم پرسپولیس ضربه زد که داور تشخیص نداد و به واقع این اولین صحنه ای بود که اقتدار داور زیر سوال رفت.
دقیقه ۶۴: داور به دلیل اعتراض به تصمیمات به سید جلال حسینی اخطار داد که کاملا صحیح بود و رفتار ناشایست سید جلال در ادامه که تماشاگران را بر علیه داور تهییج می کرد می توانست اخطار دوم داشته باشد که صالحی صبوری بیش از حد کرد که به وی اخطار نداد.
دقیقه ۸۲: اعلام خطا به سود پرسپولیس در کنار خط طولی و اخطار به بازیکن گسترش کاملا صحیح بود اما در ادامه داور اجازه داد تا بازیکنان به تصمیم وی اعتراض شدید کنند که موجب درگیری شد و اخطار به احمدزاده هم به دلیل ایجاد درگیری صحیح بود.
دقیقه ۸۸: باز هم روی محوطه جریمه مدافع گسترش فولاد روی طارمی خطا کرد که داور تشخیص نداد و موجب اعتراض پرسپولیسی ها شد. در واقع در بازی های قبلی طارمی آنقدر در محوطه های جریمه خودش را روی زمین انداخت که در این بازی پنالتی واقعی پرسپولیس از سوی داور نادیده گرفته شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =