رابرت دنیرو، جانی دپ و جولیا رابرتس در فهرست نامزدهای تمشک طلایی

فهرست نامزدهای جوایز تمشک طلایی که هر سال به بدترین‌های سینما اهدا می‌شود، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فهرست نامزدهای جوایز تمشک طلایی، فیلم‌های «بتمن علیه سوپرمن» و «زولندر» پیشتاز هستند.

فیلم کمدی «زولندر» با بازی بن استیلر و اوون ویلسون در ۹ رشته نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی است. بن استیلر در رشته بدترین بازیگر مرد و اوون ویلسون در رشته بدترین بازیگر مرد نقش مکمل نامزد دریافت جایزه است. استیلر علاوه بر این در رشته بدترین کارگردان نیز نامزد دریافت تمشک طلایی شده است.

پس از «زولندر» با ۹ نامزدی برای تمشک طلایی، فیلم «بتمن علیه سوپرمن»‌ قرار دارد که برای دریافت هشت تمشک طلایی نامزد شده است. بن افلک و هنری کویل برای بازی در «بتمن علیه سوپرمن» نامزد دریافت تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد هستند و جسی آیزنبرگ برای حضور در این فیلم در رشته بدترین بازیگر مرد نقش مکمل نامزد دریافت تمشک طلایی هستند.

سازمان‌دهندگان جوایز تمشک طلایی سال ۲۰۱۶ را دورانی استثنایی برای ساخت فیلم‌های بد توصیف کردند. به همین دلیل در سی‌وهفتمین دوره جوایز تمشک طلایی تعداد نامزدها به شش عدد افزایش یافته است.

برندگان تمشک طلایی بدترین‌های سینما هفتم اسفند (۲۵ فوریه) معرفی خواهند شد.  

فهرست نامزدهای جوایز تمشک طلایی به شرح زیر است:

بدترین فیلم: «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، «پدربزرگ بی‌حیا»، «خدایان مصر»، «آمریکای هیلاری: تاریخ پنهان حزب دموکرات»، «روز استقلال: بازخیز»، «زولندر ۲»

بدترین بازیگر مرد: بن افلک در «بتمن علیه سوپرمن»، جرارد باتلر در «خدایان مصر» و «لندن سقوط کرده است»، هنری کویل در «بتمن علیه سوپرمن»، رابرت دنیرو در «پدربزرگ بی‌حیا»، دینش د‌سوزا در «آمریکای هیلاری»، بن استیلر در «زولندر»

بدترین بازیگر زن: مگان فاکس در «لاکپشت‌های نینجا: خروج از سایه‌ها»، تیلر پری در «هالووین مادیا»، جولیا رابرتس در «روز مادر»، بکی ترنر در «آمریکای هیلاری»، نایومی واتس در «ناهمتا»، شایلین وودلی در «ناهمتا»

بدترین بازیگر زن نقش مکمل: جولیان هو در «پدربزرگ بی‌حیا»، کیت هادسن در «روز مادر»، اوبری پلازا در «پدربزرگ بی‌حیا»، جین سیمور در «پنجاه طیف سیاه»، کریستن ویگ در «زولندر ۲»

بدترین بازیگر مرد نقش مکمل: نیکلاس کیج در «اسنودن»، جانی دپ در «آلیس آنسوی آینه»، ویل فرل در «زولندر ۲»، جسی آیزنبرگ در «بتمن علیه سوپرمن»، جرد لتو در «جوخه انتحار» و اوون ویلسون در «زولندر ۲»

بدترین کارگردان: دینش دسوزا و بروس اسکولی برای «آمریکای هیلاری»، رولند امریش برای «روز استقلال:‌ بازخیز»، تیلر پری برای «هالووین مادیا»، آلکس پرویاس برای «خدایان مصر»، زک اشنایدر برای «بتمن علیه سوپرمن»، بن استیلر برای «زولندر ۲»

بدترین فیلمنامه: «بتمن علیه سوپرمن»، «پدربزرگ بی‌حیا»، «خدایان مصر»، «آمریکای هیلاری»، «روز استقلال»، «جوخه انتحار»

منبع:‌ گاردین / ۲۳ ژانویه

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =