در ۲۵ بهمن، سخنان اشرفی اصفهانی رئیس هیات تشخیص تخلفات اداری ریاست جمهوری درباره پرونده احمدی‌نژاد پربازدید بود.

در سرویس سیاسی، سخنان رهبر انقلاب پربازدید بود. ایشان فرمودند:اگر به خودم نهیب نزنم و حواسم جمع نباشد در تنبلی غرق می‌شوم. همچنین ماجرای امام جماعتی که به‌خاطر عدم التزام به اسلام توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد، پربازدیدترین مطلب این سرویس بود. همچنین مصاحبه ای طولانی از پرونده‌‌ احمدی‌نژاد تا نامزدی‌ مطهری درگفتگو با اشرفی‌اصفهانی توانست توجه مخاطبان را جلب کند.

در سرویس اقتصادی، مخاطبان نظر دادندبا تولید خودروهای جدید موافقند یا واردات آن‌ها؟ همچنین در این سرویس، خبر افت قیمت سکه و دلار به همراه اعلام اینکه نعمت‌زاده درخواست بازنشستگی خود را پس گرفته، پربازدیدهای اقتصادی بود.

در سرویس فرهنگ و هنر، خبر رسید کولی‌های اروپای شرقی به قلب تهران رسیده اند. همچنین حضور علی نصیریان در پاریس پربازدید بود و رشد فروش فیلم تازه اصغر فرهادی در آمریکا هم خبرساز شد.

در سرویس اجتماعی هم عنوان شد اشتباه‌بزرگ در پلاسکو فاش شد؛ امداد و نجات نبود، فقط آواربرداری‌ شد! همچنین نکاتی که زنان قبل از ازدواج با مردان مطلقه باید به آنها توجه کنند هم پربازدید شد. اخطار سازمان هواشناسی درباره هوای سرد و کاهش ۱۴ درجه‌ای دما هم خبر مهم دیگر امروز بود.

در سرویس بین الملل خبر رسید که جدال ترامپ با دستگاه قضایی آمریکا بالا گرفت و منجر به برکناری بسیاری از مسئولان دولتی شد. همچنین پاسخ زیباکلام به نظرخواهی خبرآنلاین به همراه پاسخ مجتهدزاده به نظرخواهی خبرآنلاین و جواب به این سوال اگر تا قبل از روی کار آمدن ترامپ، برجام به دست نمی‌آمد؟ پربازدیدترین مطلب بود.

گوشی بازها هم از شنیدن خبر اینکه گلکسی نوت ۸ سامسونگ با نام بایکال می‌آید، حسابی شارژ شدند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم طنزنویسان ما عزا گرفته بودند حالا بدون هاله نور چه کنند؟!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =