با نزدیک شدن انتخابات شوراها گاها با قصه تکراری شعارهای شهرجهانی ،شهررویاییٰ،چطور اصفهان بشویم وبعضا انتقادات از شهرداران وشوراهای فعلی مواجه میشویم.

حسن شیرزاد/با نزدیک شدن انتخابات شوراها گاها با قصه تکراری شعارهای شهرجهانی ،شهررویاییٰ،چطور اصفهان بشویم وبعضا انتقادات از شهرداران وشوراهای فعلی مواجه میشویم.

خیلی از ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر نگذ شته است ،زمانی که براحتی برخی افراد از سلیقه جناحی خود به حزب دیگری متمایل شدند تا از آرای ان گروه درسبدشان سهم بگیرند ،همین افراد وقتی وارد مجلس شدند ازهمراهی با اعتدالیون سرباززدند و به اصطلاح سیاسی دست به معامله گفتمانی زدند.
جالبتراینکه در برخی ستادها شنیده میشد یک غیراصولگرا برای یک اصلاحاتی سخن میگفت ودر یک ستاد عکس این رویداد شنیده میشد.
کاش این افراد می دانستند که مردم هوشیارند و انهارا رصد میکنند و بهتراست که به جای انکه اندیشه ای را که دردرونشان به ان باورندارندگفتمان خوداعلام کنند ،صداقت را گفتمان سازی کنند.قطعا مردم اعتماد بیشتری به آنان نموده و این شاخص میتواند موجب جذب آرای دلسوزان واقعی توسعه شهرشودو درگفتمان مقابل هم به جهت داشتن خلوص وصداقت شاید موجب جلب توجه و حمایت قرارگیرند.
نخبگان جریان های سیاسی اصولگرایی و اعتدالی و اصلاحاتی هم باید بدانند نمیتوانند مانند هزاردستان به هر سمتی بروند وانتظار داشته باشند که مردم معامله انان با گفتمان های مورد ادعا را باورکنند،مثلا خودشان را اصلاحاتی اعلام کنند و از کاندیدای غیراصلاحاتی حمایت کنند ٰچراکه مردم بیدارند و به معامله های پشت پرده آنان پی می برند و معامله با گفتمان و اندیشه بدترین نوع معامله است .
اگر اعتقاد دارید که خدمت به مردم از همه چیزبالاتراست ٰحتی اگر با انتخاب مشی صداقت
دراین کارزارپیروز نشدید به خدمتتان درهر جایگاهی که میتوانید ادامه دهیدچراکه راه خدمت هیچگاه بسته نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =