در روز آخر بهمن، محمد یزدی در یک مصاحبه اعلام کرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجتهد نبوده‌ است.

در پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز اظهارات آیت‌الله یزدی بود که گفت: هاشمی مجتهد نبود و بازرگان با آخوندها رفیق بود. پس از آن خاطره خواندنی از روزی که امام، سیدعلی خمینی شد مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در نهایت نامه علی مطهری به دادستان تهران مبنی بر اینکه تصمیم ملی نباید خلاف قانون اساسی باشد پربازدیدترین اخبار امروز بود.

در سرویس اقتصادی خبر از ضرر ۱۶۰ میلیارد تومانی ایران در ۲۴ ساعت چشمها را خیره کرد. پس از آن موقعیت گران‌ترین خانه‌های تهران لو رفت تا امثال نویسنده این سطور آه بکشد و وضعیت بازار ارز و سکه در اولین روز هفته هم برای مردم خواندنی بود.

حمایت ترانه‌سرای مشهور از محسن چاوشی در صدر اخبار پربازدید سرویس فرهنگ و هنر نشست. البته همزمان بی‌معرفتی و بی‌انصافی به محسن چاوشی از نگاه یک خواننده هم پربازدید بود تا پیشنهاد تعویض سیمرغ جشنواره فجر با یک نماد انقلابی هم حال مخاطبان را جابیاورد و پربازدید شود.

در سرویس جامعه عنوان شد شنبه، ۳۰ بهمن ۹۵؛ برف، باران، سیل و کولاک مدارس ۱۲ استان را تعطیل کرد. حتی بگومگوی مخاطبان خبرآنلاین درباره دلایل نارضایتی متاهل‌ها از ازدواج هم پرمخاطب بود تا با خبر سرریزی آب سد نسا  و تخلیه روستاهای ریگان کرمان پربازدیدترین های امروز اجتماعی باشد.

در سرویس بین الملل مردم باز هم شنیدند ترامپ بار دیگر با اظهارات خود شگفتی آفرید! در این سرویس پاسخ توئیتری ظریف به ادعاهای بی‌اساس رژیم صهیونیستی هم پرمخاطب بود تا با موضع تازۀ اتحادیه اروپا و آژانس انرژی اتمی دربارۀ برجام مهمترین اخبار امروز سرویس بین المللی ما را تشکیل دهد.

در سرویس آی.تی هم درآمد ۲.۳ میلیارد دلاری سازندگان بازی کلش در سال ۲۰۱۶ نشان داد کلاه سر چه کسانی رفته.

اعتماد به نفس آقای هفتخمی! هم شوخی سرویس طنز و کاریکاتور ما با بهروز افخمی فیلمساز بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =