در یکم اسفند، حوادث سیاسی از جمله رای نیاوردن استیضاح آخوندی وزیر راه و رونمایی از نسخه احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده، پربازدیدترین اخبار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پربازدیدترین خبر سیاسی امروز از «نسخه» محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات ۹۶ رونمایی شد. در همین راستا تعویض طلایی احمدی‌نژاد! در سرویس طنز مورد حمایت کاربران قرار گرفت. پس از آن، اخبار مربوط به استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس که باعث ابقای آخوندی شد، پربازدید بود. به خصوص مردم به دفاعیات قاطع آخوندی در روز استیضاح توجه زیادی نشان دادند. در این بین مجرای تلفنی که رأی نماینده حامی آخوندی را عوض کرد برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس اقتصادی مخاطبان با  ارزان‌ترین خودروی موجود در بازار آشنا شدند. پس از آن بود که همه خواستند بدانند علت تأخیر در پروازهای مشهد چه بود؟ همچنین کاهش قیمت دلار در ۲ روز متوالی هم برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر این خبر ناگوار پیچید: گوینده پیشکسوت اخبار درگذشت. روحش قرین رحمت الهی. همچنین از آن سوی کره خاکی هم ندا آمد که بازیگر کهنه‌کار سریال‌های آمریکایی درگذشت. او را هم خداوند بیامرزد. ماجرای چنگ انداختن آقازاده‌ها به سینما هم برای مردم جذابیت داشت که پربازدید شد.

در سرویس جامعه پیش‌بینی روزهای پرخاک به خاطر سدسازی ترکیه پربازدیدترین خبر بود. پس از آن ماجرای دزدی یک پزشک متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه‌ برای مردم جذاب بود. همچنین خبر آمد ال‌آر‌تی در بازار، خیابان انقلاب و ولی‌عصر راه‌اندازی می‌شود. مبارک مردم تهران باشد.

در سرویس بین الملل فرمان جدید ترامپ باعث شد دارندگان گرین کارت نگران نباشند! اینطور که پیداست هر دم از این فرد دستوری می رسد. در همین حال جان مک‌کین دلایل استعفای مایکل فلین را تشریح کرد تا رسوایی حاکمان جدید کاخ سفید عیان تر شود. یک تحلیلگر هم گفت: جریان مخالف ترامپ قدرت خود را نشان داده است. اینطور شد که اخبار پربازدید این سرویس به ترامپ و شیرین کاریهایش اختصاص یافت.

حتی در سرویس آی.تی هم عنوان شد کنگره آمریکا وارد داستان گوشی اندرویدی ترامپ شده است.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =