سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در آستانه بازی اول تیمش در آسیا همچنان نگران مشکلات مالی است ولی تأکید می‌کند با وجود این مشکلات، تیمش می‌خواهد از اعتبار و نام ایران برابر الفتح عربستان دفاع کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: تازه‌ترین حرف‌های پورموسوی را می‌خوانید.
گفته بودید اگر پول ندهند نمی‌توانید در آسیا شرکت کنید؟
بله گفته بودم ولی وقتی نام و اعتبار ایران وسط باشد نمی‌توان کوتاه آمد. ما بدون پول به عمان آمده‌ایم و حتی اینجا از بچه‌های تیمم شنیده‌ام که هنوز پول هتل محل اقامتمان را هم نپرداخته‌ایم و شاید نتوانیم راحت و بدون دردسر به کشور برگردیم!
هیچ مسئولی نیست که به شما بگوید مشکلات رفع شده یا نه؟
خیر. مسئولان در ایران مانده‌اند تا مشکلات مالی را حل کنند ولی تا امروز به جز استاندار، هیچ فردی به ما کمک نکرده است. حتی مسئولان آنقدر کار داشتند که نتوانستند برای بدرقه ما به فرودگاه بیایند!
با این تفاسیر هیچ امیدی به کسب نتیجه برابر الفتح عربستان ندارید؟
خیر. اتفاقاً بچه‌ها کلی انگیزه دارند و می‌خواهند نشان دهند مشکلات مالی تأثیری در روحیه آنها نداشته است. ما قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران هستیم و می‌خواهیم به عنوان نماینده اول ایران از نام و اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کنیم. قطعاً با قدرت به مصاف حریف می‌رویم و به جز کسب سه امتیاز به نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم. 
حالا بعد از بازی می‌توانید از عمان خارج شوید یا پاسپورت‌ها را هتل گرو نگه می‌دارد؟
(خنده) ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید و هتل پاسپورت ما را گرو نگه نمی‌دارد. اگر این اتفاق بیفتد باید خودمان دست به جیب شویم و پول هتل را هم بدهیم.
41503
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =