۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

ایرنا نوشت:در پی فراخوان اعتصاب خلبانان و خدمه پرواز، شرکت هواپیمایی آلیتالیا 60 درصد از پروازهای داخلی و خارجی خود را حذف کرد.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا در بیانیه ای فهرست 60 درصد از پروازهای حذفی داخلی و خارجی خود را برای روز پنجشنبه 23 فوریه (پنجم اسفند) در پی فراخوان اعتصاب 24 ساعته خلبانان و خدمه پرواز منتشر کرد.

اتحادیه های کاری 'OSR FILT'-'CGIL/FIT'-'CISL/UILT' و 'UIL/OSR CUB trasporti ' برای روز پنجشنبه فراخوان اعتصاب داده و علاوه بر آلیتالیا کارکنان بخش زمینی و هوایی شرکت های هواپیمایی رایان ایر، ایزیجت و مریدیانا دست به اعتصاب خواهند زد.

این اعتصاب در بخش های مختلف زمینی و هوایی از 4 تا 24 ساعت بطول می انجامد و شامل فرودگاه های کازله در تورینو، کاپودیکینو در ناپلی، تسرا در ونیز، لئوناردوداوینچی در رم ، لیناته و مالپنسا در میلان می شود. اتحادیه های کاری برگزار کننده این اعتصاب با دلایل مختلف خواستار بهبود شرایط کاری، تمدید قراردادها، مخالفت با تعدیل نیرو و مذاکراه با دولت هستند.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا پس از تجربه شش سال مشکلات شدید مالی و اقتصادی که بارها آن را تا مرز ورشکستگی کشاند، در ژانویه سال 2015 رسما با شرکت هواپیمایی الاتحاد ابوظبی ادغام شده است.

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =