عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: اصولگرایان دنبال همگرایی هستند، باید از همگرایی گروه‌های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است جبهه مردمی نیروهای انقلاب تنها راهکار رسیدن اصولگرایان به همگرایی در انتخابات پیش رو باشد؟، گفت: اصولگرایان دنبال همگرایی هستند، حتما کار خوبی است و ما هم خوشحال می شویم حرکت های سیاسی انسجام داشته باشند.

وی افزود: باید از همگرایی گروه های سیاسی استقبال کرد چون حرکت مثبتی برای کل فضای سیاسی کشور است.

عضو جامعه روحانیت مبارزه درباره ضرورت نقش آفرینی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خودشان باید این را بگویند اما تاکنون اعلام آمادگی نکرده‌اند.

پورمحمدی درباره خبر نظر مثبت جامعتین به حمایت از نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز نام هیچ کاندیدایی در جامعه روحانیت مبارز مطرح نشده و جامعه روحانیت تصمیم هم ندارد که نظری بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شخصیت هایی دارای پرونده قضایی همچون بقایی می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند اظهار کرد: بله می توانند. منعی در این زمینه وجود ندارد. فقط صلاحیت شان باید در شورای نگهبان بررسی شود. در کل کسی می‌تواند دارای پرونده اتهام قضایی باشد ولی از نظر شورای نگهبان این مشکلی نباشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به سئوالی درباره کاهش تاثیرگذاری جامعه روحانیت مبارز بر بدنه جوان جریان اصولگرا با فوت شدن یا کناره گیری چهره های کاریزماتیک این تشکل روحانی گفت: اصلا دنیا از فضای کاریزماتیک گذشته است حرکت های سازمان یافته و تشکیلاتی است که اثربخش است. عملا باید به سمت روش های مردم‌سالارانه و شکل های نوین و مدرنی که در حوزه سیاسی مطرح می شود، برویم.

29214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
    2 0
    ایشون مثلا وزیر روحانی است؟
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
    2 0
    ایشان در دولت روحانی با اصولگرایانند؟ یا اعتدال؟