در ۲۷ اسفندماه اخبار پربازدید درباره کاندیداشدن یک اصطلاح‌طلب بود. البته خبری هم درباره محکومیت به زندان فائزه هاشمی پربازدید شد.

در آخرین جمعه سال 95، پربازدیدترین خبر سیاسی ما می گوید یک «اصلاح طلب» دیگر کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد. در این بین کواکبیان هم گفت:چرا از روحانی اجازه بگیریم؟  منظورش برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات است. در این بین بازی سیاسی آنقدر جذاب بود که اعلام شود با این وضع اصلاح‌طلبان یک - اصولگرایان صفر شده اند.

در سرویس اقتصادی میزان عیدانه صنعت نفت به هر ایرانی اعلام شد. همچنین نوروز و تعطیلات آن به عنوان بدترین زمان برای خرید محصولات اپل معرفی شد و پربازدید بود. خبر بخشنامه جدید گمرک درباره خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی هم برای مخاطبان جالب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر این خبر پیچید که بازیگر «پس از باران» ممنوع‌الملاقات شد. امیدواریم هر چه زودتر مشکل این هنرمند حل شود. در یک نظرسنجی هم مخاطبان ما اظهار نظر کردند چرا هر سال پخش نوروزی مجموعه کلاه قرمزی با حواشی همراه است؟ در این سرویس آخرین وضعیت پخش «کلاه قرمزی» در نوروز هم پربازدید بود.

مردم به خبر فیلمبرداری مخفیانه از یک بیمارستان دولتی با جعبه بیسکوییت! توجه نشان دهند. همچنین خبرآمد فائزه هاشمی دوباره به حبس محکوم شد.

در سرویس بین الملل پاسخ‌های هوشمندانه ظریف دربارۀ عربستان، روسیه، توئیت‌های نتانیاهو و بالاخره تغییر رفتار ترکیه توجه همه را به خود جلب کرد. همچنین اظهارات گستاخانه شاهزاده سعودی علیه ایران در آمریکا خشم مخاطبان را برانگیخت. بالا گرفتن بحران خاور میانه هم باعث شد ارتش سوریه یک جنگنده اسرائیلی را سرنگون کرد. این سه خبر پربازدیدهای سرویس بین الملل بودند.

در سرویس گوشی بازها همه فهمیدند هک شدن سیستم ویبره پی ۹ پلاس هوآوی به سادگی امکان دارد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم از خروس مدل 96! رونمایی شد.

 

 

 

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =