معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: چراغ‌های میدان امام(ره) به صورت نمادین در آخرین شنبه ماه مارس مصادف با «شروع ساعت زمین» در روز 5 فروردین ماه با هدف فرهنگ‌سازی حفاظت از کره زمین خاموش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان ، احمد مصور افزود: مراسم ساعت زمین یک رویداد بین‌المللی است که هر سال در آخرین شنبه ماه برای حفاظت از کره زمین برگزار می‌شود و شهرداری اصفهان برای ششمین سال متوالی در این مراسم جهانی شرکت می کند.

وی با بیان این که چراغ های میدان امام (ره) همزمان با مکان های مهم سایر شهرهای بزرگ دنیا در5 فروردین ساعت 20:30 به مدت یک ساعت خاموش می شود اذعان داشت: امسال جهان‌شهر اصفهان با همت مدیریت توسعه پایدار خدمات شهری و منطقه سه شهرداری با حضور سازمان‌های مردم نهاد دوستدار محیط‌ زیست، برای سال ششم همزمان با سایر شهرهای بزرگ دنیا به استقبال این مراسم می‌رود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به این که در سال گذشته اصفهان به عنوان شهر برتر برگزاری مراسم نمادین ساعت زمین شد ادامه داد: شهرداری اصفهان پرطرفدارترین نهاد در زمینه محیط زیست پایدار، حفاظت از منابع زیست‌محیطی و استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیرمی باشد به همین منظور همزمان با سایر شهرهای بزرگ دنیا به استقبال این مراسم می‌رود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =