طبق معمول این روزها، پربازدیدترین اخبار روز چهارم نوروز هم به انتخابات پیش رو اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی امروز  پرونده‌ داشتن برخی نامزدهای جمنا فاش شد. این خبر بسیار پربازدید بود. همچنین خبر رسید عارف اعلام کرده در زمانی که معاون اول بوده، نگذاشته انصار حزب‌الله کلاس درس دکتر سروش را تعطیل شود. در این سرویس اظهارات علم‌الهدی درباره بی‌بندوباری، اردوکشی سیاسی و جریان لائیک هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی ما سود پورشه از فروش هر خودرو لو رفت و همه از جمله اداره دارایی آلمان هم فهمیدند. در این سرویس لیستی از ثروتمندترین کشورهای جهان هم منتشر شد که بد نیست وضعیت ایران را در این بین ببینید. همچنین مخاطبان این سرویس دوست داشتند بدانند برای خرید آپارتمان چقدر باید هزینه کرد؟

در سرویس فرهنگ و هنر فریبرز عرب نیا درباره تلاشش برای گرفتن دستمزد بازی در دو فیلم، مسایل زیادی را بیان کرد و از جمله گفت: حق مسلم من خورده ‌شد! در این سرویس ماجرای دیدار بازیگر جدایی نادر از سیمین با مورگان فریمن هم بازدید زیادی داشت. درباره یک سریال خارجی هم عنوان شد که ملکه خونخوار «بازی تاج و تخت» مسئول سرنوشت پناهجویان انگلستان می‌شود

در سرویس اجتماعی مخاطبان فهمیدند  بازار پر رونق اشتغال در آسیا و اروپای شرقی کجاست و کدام کشورها را می توان برای مهاجرت برگزید. همچنین هشدار هواشناسی برای مسافران نوروزی درباره برف و باران و تندر هم کلیک زیادی خورد. پرونده ای هم درباره قدرت‌نمایی در شبکه‌های اجتماعی توانست مخاطبان زیادی را جلب خود کند.

در سرویس بین الملل افشاگری ویکی‌لیکس دربارۀ گوشی‌های آیفون همه را هوشیار کرد پشت اختراع استیو جابز چه خبر است. همچنین واکنش ترکیه به خودداری آلمان از فروش سلاح در این سرویس پربازدید بود. از آن سوی کره زمین هم خبر رسید تندروهای کاخ سفید متن پیام نوروزی ترامپ به ایران را تغییر دادند!

در سرویس آی.تی مخاطبان از خواندن گزارش غوغای محصولات هیبریدی فسیل در بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه ساعت لذت بردند و ماجرای دماغ عجیب آقای ترامپ! هم پربازدیدترین مطلب بخش طنز و کاریکاتور ما بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =