در چهار روز گذشته ۱۳۲ کیلوگرم موادمخدر در همدان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از ابتدای نوروز در 3 عملیات پلیسی، 132.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ هادی قزوینه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای نوروز 96 و از 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان این مقدار مواد مخدر کشف و اعضای این باندها نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


وی خاطرنشان کرد: باند نخست اقدام به بارگیری مواد مخدر از استان های جنوب شرق کشور به مقصد همدان کرده بود که در ورودی شهر همدان زمین گیر و از دو خودرو، 20 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 4 قاچاقچی نیز دستگیر شد.


سرهنگ قزوینه ادامه داد: اعضای این باند در حال تحویل محموله مواد مخدر به قاچاقچیان بودند که در یک عملیات ضربتی هر 4 عضو این باند دستگیر شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اظهار داشت: در عملیات دوم که در نخستین روزهای نوروز 96 صورت گرفت یک محموله 17.5 کیلوگرمی تریاک از عوامل باند 3 نفره که در حال تحویل مواد مخدر بودند، کشف و 2 خودرو نیز توقیف شد.


سرهنگ قزونیه در خصوص دستگیری باند سوم مواد مخدر نیز گفت: چهارشنبه هفته گذشته، تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 95 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از چهار قاچاقچی که 2 نفر آنها بومی منطقه هستند به همراه 2 دستگاه خودرو شدند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =