روحانی: سال‌ها زمان می‌برد تا زوایای برجام برای مردم تشریح شود /کشور در مسیر درست گام بر می‌دارد

رییس جمهور شامگاه سه شنبه در جمع ایرانیان مقیم روسیه در مسکو، تاکید کرد که در سال جدید همه باید دست به دست هم دهیم و تلاش خود را برای ایجاد جهش در تولید و اشتغال بکار گیریم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی تصریح کرد: با توجه به امنیت حاکم بر کشور و وجود جوانان کوشا و فهیم، ایجاد جهش در تولید و افزایش نرخ ایجاد اشتغال در کشور، دست یافتنی است.

رییس جمهوری با تبریک عید نوروز به ایرانیان گفت: تمام هدف خلقت، فلاح و شکوفایی است و پیام نوروز نیز برای ما شکوفایی است. ما باید کشورمان را نو کنیم و انتخابات یکی از آن نوروزها است.

روحانی با بیان اینکه کشور در مسیر درست گام بر می دارد، گفت: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت و تلاش مردم، دستاوردهای خوبی در سال 95 داشتیم. تورم یک رقمی، رشد اقتصادی 11.6 درصدی و ایجاد اشتغال، نشان دهنده مسیر درست حرکت کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) و دستاوردهای آن برای کشور و قدردانی از همه آنانی که در حال خدمت به مردم ایران اسلامی هستند، اظهارداشت: سالها زمان می برد تا زوایای برجام برای مردم تشریح شود. ما به جز در بخشی از مسایل بانکی که باقیمانده، به همه اهداف مدنظر دست یافته ایم.

رییس جمهوری تقویت بیش از پیش روابط ایران و روسیه را به نفع مردم دو کشور و منطقه برشمرد و با اشاره به روند رو به رشد روابط دو کشور طی سه سال گذشته، گفت: دو کشور مصمم هستند حجم مبادلات تجاری سالانه خود را به 10 میلیارد دلار ارتقا دهند و در این سفر با توجه به سطح بالای روابط دو کشور، روی پروژه های چندین میلیارد دلاری توافق شده است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =