روادید ۱۱۰ مهمان خارجی برای حضور در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صادر شد، همچنین ثبت نام بن کارت خرید کتاب برای اساتید حوزه و دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور قطعی 110 ناشر و مهمان خارجی در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

علی فریدونی درهمین راستا گفت: «تاکنون تعداد ۱۱۰ درخواست صدور روادید واصل و با پیگیری‌های به عمل آمده روادید ۱۰۸ نفر از وزارت امور خارجه اخذ شده است.»

او افزود: «بیشترین تعداد شرکت کنندگان خارجی مربوط به کشورهای ایتالیا، چین، لبنان و آلمان است.»

ثبت‌نام اساتید حوزه و دانشگاه آغاز شد

سهمیه ثبت‌نام دانشجویان برخی از استان‌های غربی کشور به منظور دریافت بن خرید کتاب به پایان رسیده است.

سهمیه دانشجویان استان‌های همدان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، قم، ایلام و آذربایجان غربی به منظور دریافت بن کارت خرید کتاب به پایان رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار ثبت نام 148 هزار و 261 دانشجو و چهار هزار و 38 طلبه برای دریافت بن کارت خرید کتاب انجام شده و مشخصات آن‌ها در سامانه به ثبت رسیده است.

گفتی است یک هزار و 595 دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران نيز با مراجعه به وبسایت نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کرده‌اند.

ثبت‌نام از اساتید حوزه و دانشگاه نيز از بامداد پنجم ارديبهشت آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت Tibf.ir تا تاریخ هفتم اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =